שמלות כלה צבעוניות


קולקציות שמלות הכלה 2014 של ורה וונג, מעצבת שמלות כלה אמריקאית בעלת שם עולמי, מתאפיינת במשחקים דרמטיים בין לבן וצבעים אחרים.

חגיגה של צבעים

בשמלות כלה מקולקציית סתיו-חורף 2014 של ורה וונג ניתן לראות גוונים עזים ומאירים של ורודים וסגולים, אדום וצהוב חיוור. שילובים של בדי מלמלה ומשי רכים בתפירת עלית איכותית, בחלקם בשילוב תחרה, בדי שיפון קלים בצבעים שונים, שקופים או חצי שקופים, המתנפנפים בחופשיות וברפיון סביבם. בדי השיפון הצבעוניים או השחורים צבועים בחלק מהשמלות באופן לא אחיד במכוון, במה שנראה כמריחות מכחול חופשיות בסקאלה של גוונים, מהכהה עד הבהיר. על הכתף או על החלקים העליונים של חלק מהשמלות תפור פרח או פרפר בולט, שמרכך את הרושם ונותן לשמלה את הנופך הרומנטי של שמלת כלה.

שמלות כלה על המסלול

שחור לבן

בקולקציית אביב-קיץ 2014 בעיקר בולט בשמלות השילוב המונוכרומטי בין שחור ולבן: שמלות בעלות חלק עליון שחור וצמוד וחלק תחתון לבן, רחב, שופע ונשפך, עם שובל, או שמלות עם חלק עליון בעל הדפס בדוגמה שבה משתלבים שחור ולבן. כמו כן נראות שמלות שבחלקן העליון והצמוד שילוב של בד שחור אטום ובד שחור שקוף, וחלקן התחתון לבן לגמרי. כמוכן כוללת הקולקציה שמלות אלגנטיות ארוכות וסולידיות מבד רך ונשפך שצבען כולו לבן.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative