שמלות כלה, פנינים והקאמבק הגדול


אם את חובבת פנינים ומתכתנת להתחתן בקרוב, הגעת למקום הנכון.

פנינים מאז ומתמיד היו התכשיט האלגנטי שבאופן מידי הופך את המראה כולו למלא חן, אצילות וסטייל. ואילו לאחרונה אנו עדים לקאמבק מרשים של השימוש בפנינים. ראינו את מישל אובמה בתלבושות המאובזרות בשרשראות פניני גדילים כפולות ואת שרה ג’סיקה פרקר, סמל האופנה, שגם היא כנראה חושבת שפנינים זה טוב.

אם החשש שמה הפנינים הן פריט מיושן מקנן בלבך, אל דאגה, הבאנו לך כמה רעיונות מגניבים ויצירתיים על איך לסגנן תכשיטי ואביזרי פנינים וללבוש אותם בצורה עכשוית ומרעננת.

שמלות כלה עם פנינים

בתמונה יעל ואידית – הכלות המקסימות שבחרו ללבוש שמלות כלה של תמרה

כמה מחרוזות יחד

אם את מחפשת לוק נועז יותר ורוצה להוסיף קצת פלפל למראה הכלתי הקלאסי, אל תהססי ללבוש מספר מחרוזות פנינים יחד. זה יוסיף הצהרה אופנתית נועזת וקצת חצופה. ואין שום צורך להשוות את האורך, שילוב גדלים שונים של מחרוזות רק מחזק את האמירה. רק תוודאי שזה מתאים למחשוף שמלת הכלה שבה בחרת.

פנינים בשיער

תדגישי את התסרוקת עם פנינים. אפשר לשלב אותן בסיכה מהודרת, לקשור מחרוזת עדינה לסיכה בשני הקצוות. נזר פנינים רומנטי גם הוא אביזר נפלא שמוסיף טאץ’ קסום למראה כולו.

משחקי גוונים וגדלים

תכשיט המשלב פנינים בגדלים וגוונים שונים יחד הופך לעדכני וחדשני למרות הקונטקסט הקלאסי של היותו עשוי מפנינים.

התכשיט שהוא בעצם חלק מהשמלה

בגישה הקלאסית מקובל לקשט את המחוך של שמלת הכלה בפנינים. ואילו כיום תמצאו שמלות כלה שעושות שימוש בפנינים באופן שונה ויוצרות עיטור שהוא חלק מהשמלה אבל עושה את העבודה של תכשיט, למשל כאשר הוא מהווה חלק מהקולר, החגורה או המחשוף.

פנינים ושמלות כלה וינטאג’

סגנון הוינטאג’ חזר וכנראה לא מתכוון לחלוף בזמן הקרוב. האווירה הנוצצת של זוהר שנות העשרים של המאה הקודמת ממשיך להקסים אותנו גם היום בהשראת הגזרות הנועזות וכן, מחרוזות פנינים כבדות שתופסות מקום מרכזי בלוק הכללי.

שמלות כלה פנינים

שרשרת גב

אם בחרת באחת משמלות הכלה עם גב פתוח, במיוחד עם מדובר במחשוף גב עמוק וסקסי, שרשרת פנינים הפוכה תחזק את האמירה ותוסיף חושניות והתרגשות.

שילוב תכשיטים ואביזרים עם שמלת כלה דורש מחשבה. תזהרי לא להגזים ולא להאפיל על יופייה של שמלת הכלה, כזכור “פחות זה יותר”. אולם אם תמצאי את הדרך והמינון הנכונים ללבוש פנינים ביום חתונתך הם יהפכו לדובדבן שבקצפת. התייעצי עם מעצבת שמלות הכלה שלך כדי להתאים את הלוק הנכון וליצור מראה מושלם וייחודי.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative