שמלות כלה פייתיות


דימוי רומנטי קליל ואוורירי – שמלת כלה בסגנון פייתי בלוק ייחודי וקסום.

פיות תמיד מעוררות בנו תחושה של סיפורי אגדות, יער קסום, מתיקות, עדינות ותמימות, ושמלת כלה בסגנון פייתי המשלבת טבע פסטורלי ורומנטיקה מעודנת, היא הבחירה המושלמת עבור כלה הרוצה להיראות כמו פיה ביום חתונתה, בשמלה חלומית וקסומה במיוחד.

הסגנון הפייתי מועדף על ידי כלות רבות בגלל המראה העדין והכל כך מיוחד שלו. אלו הן שמלות יפיפיות, נוחות, מיוחדות, מחמיאות מאוד, לרוב נטולות נפח וקישוטים גרנדיוזיים. יש בשמלות כלה פייתיות סוג של סוד או חידה, משהו מעט מיסטי, מושך ומרתק.

שמלת כלה פייתית

 

מהי שמלת כלה בסגנון פייתי

שמלות כלה פייתיות מאופיינות בשילוב בדים בעלי דרגות שקיפות שונות כמו בדי תחרה, טול, סאטן, שיפון, משי ובד טישו. בתפירה איכותית ומוקפדת המשלבת סוגים שונים של בדים יחד עם פרטי עיטור נוספים יוצרת שלל דוגמאות מרתקות. גזרות קלאסיות ואציליות, באורכי מידי ומקסי, אשר מותאמות ומחמיאות לקימורי הגוף הנשי, עוזרות לטשטש או להדגיש את החלקים החשובים. בשמלות משולבים קישוטים עדינים כמו רקמות בעבודת יד בצורות של פרחים ומוטיבים מגוונים של מעולם הטבע, שיבוצים של חרוזים עדינים, אבני חן או פנינים, היוצרים טקסטורה מרהיבה ומראה מעודן של פיה ביער הקסום.

שמלות כלה בסגנון פייתי מאופיינות בעיצובים מאוד נקיים, רומנטיים, נשיים ואלגנטיים אשר שואבים השראה מהסביבה ויוצרים קסם עדין ומותאם לכלה ולאופייה האישי. לא פעם שמלת כלה פייתית משלבת גווני לבן שונים, שמפניה, ניוד, אפרסק , פודרה, המוסיפים עומק ועניין למראה השמלה. בדים אווריריים, נושמים וקלילים שמים דגש על נוחות מקסימלית ומרחב תנועה ועל כן מתאימים לאקלים החם בישראל. השמלות מתאימות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר בחתונת קיץ של שישי בצהריים על חוף הים או חתונת ערב חורפית קרירה וגשומה.

שמלות כלה פייתיות

ניתן למצוא שמלות כלה פייתיות במגוון עיצובים וגזרות: החל מגזרות בוהו שיק נשפכות, שאינן מאד צמודות לגוף, מחמיאות לגוף הנשי ונותנות תחושה של אווריריות כמו חצאיות בוהו נשפכות ורכות המורכבות ממספר רב של שכבות טול דקות וקלילות המשתלבות זו בזו ויוצרות מרקם מיוחד של בד פתוח ושקוף מעט, בגוונים שונים. גזרות צנועות יותר המותאמות לכלות מסורתיות, אך גם גזרות חושניות ונועזות בעלות מחשופים ושסעים, גב פתוח, מחוכים מעוטרים, שמלות ללא שרוולים או עם כתפיים חשופות או כתפיות ספגטי דקיקות אשר יוצרות מראה דרמטי וסקסי.

שמלת כלה רומנטית

להשלמת המראה הרומנטי כדאי לבחור פריטים משלימים נוספים, המשתלבים בזרימה עם הלוק הכללי – תכשיטים עדינים, אביזרי שיער מדליקים כגון סרטים עם תכשיטים, קשתות, מסרקות או זרי פרחים וכן איפור נקי בצבעים טבעיים ושיער במראה קליל או אסוף באופן מרושל בכדי לשמור על מראה רומנטי ולא מתוכנן.

שמלת כלה פייתית היא השמלה המושלמת לכלה שרוצה ליהנות מלוק ייחודי, נסיכותי, שיקי, מלא סטייל ונינוח, בסגנון מעט שונה מהשמלה הקלאסית המקובלת. זו היא שמלת כלולות אשר תגרום לך להרגיש כמו פיה זוהרת בערב הגדול והקסום שלה.

 

שמלת כלה נסיכה

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative