שמלות כלה לנשים נמוכות


משוחררת או צמודה, מנצנצת או חלקה, קצרצרה או משתפכת, סולידית או פרובוקטיבית – שמלת הכלה שלך יכולה להיות מעוצבת בכל דרך שתרצי, רק בתנאי אחד; הדגם חייב להחמיא למבנה גופך, להדגיש ולהבליט את יתרונותיו ולטשטש את כל השאר. וזה אומר, שבעודך בוחרת את שמלת הכלה המושלמת שלך, כדאי לך להתחשב בפרופורציות של הגוף, במשקל ובגובה, במיוחד אם התברכת במידות קטנטנות ובגובה מיניאטורי.

 אז אילו דגמים מתאמים לכלה נמוכה? מה כדאי לאמץ וממה צריך להימנע? הנה כמה המלצות של מעצבת שמלות כלה, במיוחד בשבילך.

כל מה שצריך לדעת על שמלות כלה לנשים נמוכות

את בוודאי כבר עברת על כל הקטלוגים, הכרת את כל הטרנדים ועיינת בקפידה בכל הקולקציות החדשות של שמלות כלה. סביר להניח שכבר מצאת דוגמה או שתיים (או יותר) שאהבת במיוחד. רגע לפני שאת מחליטה על העיצוב הסופי של השמלה, בה תופיעי באירוע החשוב ביותר בחייך, תוודאי שהדגם שאהבת, זה שיושב מדהים על הדוגמנית הגבוהה שמצולמת בקטלוג, ייראה טוב גם עליך – כלה במידת פטיט. אך גם אם לא – אין זה אומר שלא תוכלי להיראות מהממת בשמלת כלה מדהימה, להפך; לנשים בעלות גובה נמוך יש קסם  ייחודי, אותו אפשר בקלות להבליט ולהעצים באמצעות תכנון מדויק, גזרה מתאימה ובד נכון.

שמלת כלה לנמוכות

דגשים בעיצוב ליצירת מראה הרמוני

כדי ליצור מבנה מאוזן “וזקוף”, כדאי לשלב בעיצוב השמלה אחד או כמה מהאלמנטים הבאים:

  • חיתוך בצורת V במחשוף
  • כתפיות “ספגטי” דקות
  • קו תפר אנכי במחוך
  • קו מותן מודגש וגבוה
  • בדים חלקים, קלים וזורמים
  • שסע אלכסוני, חיתוך אסימטרי או שכבות אנכיות בחצאית
  • חצאית באורך מעל הברך
  • פריטי תחרה או רקמה בדוגמה אנכית או שתפורים בקו אנכי במחוך ובקווי התפר

עיצוב אנכי – נועד ליצירת מראה “גבוה”, חשוב להקפיד על קווי תפירה אנכיים בכל האלמנטים – רקמות, הדפסים, קפלים, חיתוכים וקיפולים.

קווים אסימטריים בתפירה ובאלמנטים דקורטיביים – חיתוך שסע בשמלת הכלה שהוסת מהמרכז הצידה וחושף את הרגליים, יוצר סילואט דקיק וגבוה. השסע יכול להשתלב הן בחצאית צמודה במראה קלאסי, והן בחצאית רחבה, בעלת קפלים או שכבות (לא מוגזמות מדי). גם שמלה עם חצאית בסגנון “מללט” (עם אורך אסימטרי, קצר יותר מקדימה וארוך יותר מאחורה) תחמיא לכלה נמוכה. שכבות בד רכות בקווי גובה ורוחב שונים יוצרים תחושה של זרימה ומאזנים את הפרופורציות.

אורך עד הברכיים – חצאית מיני קצרצרה תהיה מושלמת עבור כלה נמוכה עם רגליים יפות. אפשרות נוספת, מוצלחת לא פחות, הינה חצאית עד הברך המשולבת בדגם “עיפרון” שתעניק מראה סקסי. אם לא מתחשק לך קצר, לכי על מקסי ארוך – ארוך. ודווקא האורך מידי פחות מתאים לנמוכות שבינינו.

הטופ עם כתפיים חשופות ייראה עליך נפלא אם ישולב עם מחשוף V נמוך בצורת לב או חיתוך V.

וממה כדאי להימנע?

חיתוכים ישרים במחשוף נמוך בסגנון “באטו”, חגורות מותן מודגשות או צבעוניות, הדפסים אופקיים, חצאיות נפוחות מאוד – אלמנטים אלה יוצרים מבנה מאסיבי ומרובע, ולכן לא מתאימים לכלות נמוכות. יש להימנע גם מכתפיות עמוסות בקישוטים, מכוון שהן יוצרות מבנה כבד ומלבני.

רוצה לוודא שלא פספסת משהו חשוב? הנה הרשימה של כל האלמנטים שלא מתאימים לשמלת הכלה שלך:

  • הפרדה חדה בין טופ לחצאית
  • חצאית וטופ בצבעים שונים
  • קווי תפר ודקורציה לרוחב
  • מותן נמוך
  • שובל ארוך מדי
  • חצאית מנופחת מדי
  • חגורות מאסיביות
  • תכשיטים גדולים בצבעים זועקים

שמלות כלה לנשים נמוכות

גזרות מושלמות לכלות נמוכות

שמלת כלה בגזרת A

היתרון של שמלה בגזרה A מתבטא בהתאמה אוניברסליות לכל מבנה הגוף. הקווים הנקיים של גזרה זאת נראים קלילים ואלגנטיים, הן בחצאית רחבה והן בחצאית ברוחב בינוני.

גזרת טוניקה יוונית

הדגמים בסגנון טוניקה יוונית, כדוגמת שמלת כלה קלילה, עם מותן גבוהה וקפלים לאורך בחצאית, מאריכים וויזואלית את הרגל ויוצרים סילואט גבוה וזקוף. קיפולים וקפלים בחלק העליון של השמלה מאזנים את המבנה ומוסיפים נפח באזור החזה.

גזרת בת הים הקטנה

בגזרה זאת, הבד עוטף ומדגיש את קימורי הגוף. הגזרה בנויה ממחוך פתוח עם טופ בעל כפתיות או שרוולים, התוחם את אזור החזה והמותן. החצאית בגזרת בת הים הקטנה מתרחבת מקו האגן או הברכיים ויוצרת מעין “זנב” שלפעמים ממשיך כשובל משתפל.  אם יש לך מבנה גוף מעוצב ואת לא סובלת מעודף הקילוגרמים, הגזרה הזאת יכולה להיות מושלמת עבורך. חשוב להקפיד על קווי עיצוב מאופקים ומעברים הדרגתיים וזורמים, ללא הפרדות חדות.

גזרה מודולארית

הדגם הגמיש שמאפשר להציג שניים או שלושה לוקים שונים במהלך החתונה, יכול להתאים גם לכלה נמוכה. כך למשל, אפשר לעצב חצאית עם שלוש שכבות – הראשונה ארוכה ומתנפחת, העשויה מבד טול, השנייה – עדיין ארוכה, אך צמודה לגוף, והשלישית – צמודה וקצרה, בסגנון עיפרון, המתאימה במיוחד למסיבת הריקודים.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative