שמלות כלה לנשים בהריון


ראשית, מזל טוב! אין ספקה שחתונה והריון הם בהחלט שמחה כפולה. לפני השמלה – הכי חשוב שהכלה תרגיש טוב, כי הרי – העיקר הבריאות:) ובכל זאת, תהליך ושלבי המדידה שונים כאשר מדובר בכלה בהריון- וחייבים לקחת את זה בחשבון….בין אם התחלת את התהליך בהריון או אם נכנסת להריון תוך כדי שלבי המדידה…

אבל לפני שנגבר על שלבי המדידה חשוב לי להגיד משהו – תהיי גאה ואל תנסי להסתיר! בכל בגד, גם בשמלת כלה – אם מלבשים נכון ומתאימים את השמלה תיראי יפה, נשית, וקורנת.

מהי השמלה המתאימה?

בוודאי לא נפוח או גדול אבל גם לא צמוד מדי. שמלה ששומרת על קווי הגוף וזורמת איתו ונותנת לבטן  את הכבוד שמגיע לה ושיהיה נוח. הכי מתאים להשתמש בבדים נשפכים, תחרות עדינות, דגמים רומנטיים – ההריון הופך את המראה הרך לרומנטי עוד יותר.

וחזרה למדידות – מתחילים מכמה מדידות ראשונות בתחילת התהליך ואת שאר המדידות מקיימים ברצף ובצפיפות ממש בשבועות שלקראת החתונה, ככה נמנעים מהפתעות ומצורך בהרבה שינויים לאורך הדרך.

ואל תשכחו, חשוב תמיד, ובשמלת הריון במיוחד – גזרה תומכת, גמישה ונוחה, נוחה, נוחה. אה, וגם הנעליים….נעליים נוחות חשובות לא פחות.

ואל תשכחי ליהנות – גם חתונה וגם הריון אלו חוויות מדהימות:)

דוגמאת הדגמים המתאימים לנשים בהריון

שמלות כלה לנשים בהריון

שמלת כלה לנשים בהריון

שמלת כלה לאישה בהריון

שמלות כלה לאישה בהריון

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative