שמלות כלה לחזה גדול


יש לך חזה גדול? זכית! אין ספק שהרבה נשים עם חזה “שטוח” מקנאות בך. עם זאת, את בטח כבר יודעת שלחזה גדול יש גם חסרונות. כך למשל, גם אם התברכת בפרופורציות ובמשקל תקינים, עדיין – לא כל בגד יישב עליך טוב. וזה אומר שאת שמלת הכלה שלך תצטרכי לבחור בתבונה, בהתאם לייחודיות של מבנה הגוף האחד והיחיד שלך, כי שמלת כלה מושלמת עבורך היא זאת שגם תחמיא לקימורים וגם תאפשר לך להרגיש בנוח.

שמלת כלה לחזה גדול

אילו דגמים של שמלות כלה מתאימים לכלה עם חזה שופע?

מתלבטת באיזו גזרה לבחור? אכן, מדובר בהחלטה מורכבת. לא כל כך קל למצוא גזרה שתתאים באופן מושלם לבעלות חזה גדול. כדי לעזור לך בבחירה, אספנו מגוון המלצות של מעצבת שמלות כלה מנוסה, והנה הן לפנייך.

נתחיל עם הסילואט. חשוב לזכור שהבחירה בדגם תלויה לא רק בגודל החזה אלא גם במבנה גופך. כך למשל, אם יש לך גוף בצורת שעון חול, עם חזה וירכיים מלאים ומותניים צרים, שמלה בגזרת בת הים הקטנה תשב עליך באופן מושלם. ואולם, אם מבנה הגוף שלך בנוי בצורת משולש הפוך ויש לך ירכיים צרות, גזרה A או דגם עם חצאית בלון יתאימו לך הרבה יותר. לכלות במידות גדולות מומלץ לבחור בין דגמים עם קו מותן גבוה, כמו גזרת הטוניקה היוונית.

שמלות כלה לחזה גדול

מחוך הוא החבר הטוב ביותר של כל כלה עם חזה שופע. מעבר ללוק מעוצב וסקסי, המחוך יעניק לשמלה שלך גם תמיכה איתנה באזור החזה, וימנע מהשדיים שלך “לקפוץ” בעודך משתוללת על רחבת הריקודים.

עבור כלה עם חזה גדול, המחשוף הוא החלק החשוב ביותר בשמלה. מחשוף בעיצוב נכון ידגיש את הקימורים שלך באופן מחמיא במיוחד, וגם יחזיק את השדיים שלך במקום, כדי שלא “יברחו” החוצה. באיזה מחשוף כדאי לך לבחור? הנה כמה אפשרויות:

  • שמלה עם מחשוף מעוגל. מחשוף כזה ייצור מראה פתוח ועגול, יחמיא לפנים שלך ויבליט את החזה.
  • שמלה עם מחשוף בצורת V. לרוב, קו V מתאים לנשים עם חזה גדול, בתנאי שלא מגזימים עם העומק. מחשוף V עשוי ליצור סילואט גבוה ומחוטב, ולכן הוא מתאים גם לכלות במידות גדולות.
    שמלת סטרפלס. שמלת סטרפלס עשויה להחמיא לך במיוחד, כל עוד היא לא צמודה מדי בקו החזה. כמו כן, מומלץ להימנע מקו סטרפלס ישר ולהעדיף חיתוך מעוגל.

שמלת כלה נסיכה

טיפים נוספים לבחירת שמלת כלה מושלמת לבעלות חזה גדול

אחרי שדיברנו על הגזרה, הגיע זמן להתעמק בנושא הבדים. למעשה, כמעט כל הבדים נראים טוב על כלות בעלות חזה שופע. את יכולה לבחור בין סאטן, שיפון או תחרה – כל סוג הבד ידגיש את יופייך בצורה קצת אחרת. עם זאת, חשוב להימנע מקישוטים רבים מדי באזור החזה. המלצה זאת חשובה במיוחד אם העיצוב של החלק העליון של השמלה מורכב מעיטורים בתלת מימד. מספר גדול מדי של אלמנטים דקורטיביים יגרום לחזה להיראות מאסיבי ולא פרופורציונלי. אם בחרת בשמלת תחרה, וודאי היטב כי העיטורים אינם גדולים או קטנים מדי, ולא פוגעים בהרמוניה הכללית של הסילואט.
איפה לבחור את השמלה? זאת שאלה חשובה, שאת בוודאי שואלת את עצמך. ובכן, לכל כלה מודרנית יש שלוש אפשרויות בחירה: לקנות שמלה מוכנה באינטרנט או בחנות פיזית או לתפור אותה בהתאם לדגם הרצוי.

הדגמים שנמכרים בחנויות מקוונות מיועדים לרוב לנשים בעלות מבנה גוף סטנדרטי, ולכן לא תמיד מתאימות לכלה עם חזה גדול. לא מדובר בהמלצה גורפת, כמובן, הרי חנויות וירטואליות רבות מתמחות בשמלות כלה בהזמנה אישית.

אם החלטת לרכוש שמלה באינטרנט, מומלץ לבדוק בקפידה את טבלת המידות. תמיד כדאי לרכוש שמלה גדולה יותר, כדי שבמידת הצורך תוכלי “לשפץ” אותה אצל התופרת.

שמלת כלה עם מחוך

ועדיין, רכישת שמלה בסלון כלות פיזי הינה אפשרות טובה יותר. כאן תוכלי למדוד את השמלה ולוודא שהיא אכן מתאימה לך. וגם אם השמלה לא יושבת עליך בצורה מושלמת, ניתן יהיה לבצע תיקונים על המקום, כדי להתאים את הדגם למבנה גופך.

עיצוב אישי של השמלה על ידי מעצבת או תופרת מציע שלל יתרונות. שמלה שתפורה בהזמנה אישית, תהיה נוחה ומותאמת באופן מושלם לאופי שלך, לסגנון ולמבנה גופך. ואומנם, לאפשרות הזאת יש גם חסרונות. ראשית כל, שמלת כלה תפורה אישית תהיה לרוב יקרה יותר. וחוץ מזה, תכנון, עיצוב ותפירה של השמלה ייקחו די הרבה זמן. לכן, תפירה אישית אולי לא תתאים לכלה שבוחרת את שמלתה ברגע האחרון (או לזאת שלא התברכה בסבלנות ויכולת לדחות סיפוקים).

איזו חזייה ללבוש מתחת לשמלה? דגמים מסוימים של שמלות כלה מכילים חזייה מובנת, אך לרובהם מיועדים לכלות עם מבנה גוף סטנדרטי. לבעלות חזה גדול ממליצים המעצבים לבחור חזייה או מחוך (אם הוא אינו בנוי בתוך השמלה עצמה) יציבים, עם תמיכה חזקה באזור החזה.

הכלות של תמרה

לגלריות תמונות של בכלות >

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative