שמלות כלה חורף 2015


כיצד תיראה שמלת הכלה המושלמת לחתונת החורף? בדקנו עבורכן את כל הטרנדים העדכניים באופנה הבינלאומית לשנת 2015.

שמלות כלה בסטודיו תמרה >

כמו בכל שנה, לקראת עונת חתונות החורף, מציגים מעצבי שמלות הכלה מגוון קולקציות חדשות, אשר חושפות טרנדים עדכניים ודגמים מקוריים, בקווים אקסקלוסיביים ובמראה מרשים וייחודי. סקרנו עבורכן, כלות יקרות, את כל הקולקציות השוות, שמבטיחות להפוך את חתונת החורף שלכן לאירוע “הלוהט” של השנה.

קלאסיקה נצחית – קולקצייה Legends של מעצבת Romona Keveza

שמלות הקולקציה מיועדות לכלות אשר חולמות להיראות ולהרגיש ביום החתונה כמו שחקניות העבר המפורסמות – גרייס קלי או אודרי הפברן.

קו הקולקציה בוצע בסגנון מתוחכם ונשי, המדגיש את הכריזמה של אופנת הרטרו. בין דגמי הקולקציה בלטו במיוחד שמלות עם חצאיות וואלס באורך בלרינה, צווארוני סירה רכים, חגורות סטן ושכבות אורגנזה נשפכות. שמלת הדגל של הקולקציה נוצרה בהשראת חתונתם של גרייס קאלי עם נסיך מונקו ומציגה סילואט בגזרת A עם חולצת תחרה מחטבת.

מלאת אור – הקולקציה של מעצבת Reem Acra

שמלות כלה של מעצבת ראם אקרה מוצפות באנרגיות של שמחה. הקולקציה העשירה שופעות מוטיבים פרחוניים, משדרת חושניות ויוצרת לוק סקסי ומחמיא.

המעצבת השתמשה בשרשראות אור מהבהבות, העשויות בצורת פרחים בגווני לבן וורוד אשר מחבקות את השמלה ומקשטות את השער. החלק העליון מורכב ממחוכים מקושטים ועליוניות תחרה רקומות והחלק התחתון עשוי כחצאית טפטה בסגנון נסיכת הנשף מבדי משי רכים.

יצירת אומנות – קולקציית חורף Temperley Bridal’s Winter 2015

הקולקציה הרומנטית של מותג Temperley Bridal עשויה בסגנון אלגנטי ומעודן עם שיק בוהמי ונגיעת וינטאג’. הקולקציה מציגה דגמי תחרה נינוחים עם חצאיות זורמות במוטיבים פרחוניים עם עיטורים סימטריים ובאפקט מראה. קישוטי ראש – כתרי פרחים ועיטורי מתכת בסגנון ענטיק – מוסיפים למראה ניחוח אומנותי ומדגישים את המסר הרומנטי. תמצאו כאן שמלות מקסי עם שרוולים ארוכים, שיבוצי קריסטלים וחגורה פשוטה בקו המותן וגם שמלות קצרות עם רקמה בולטת המלוות בקישוטי שער בסגנון ויטנאג’. בין שלל אלמנטים מיוחדים, האופייניים לקולקציה, נציין עליוניות שקופות, חרוזים בקו המחשוף וצווארונים גבוהים.

קלילות ללא מאמץ – קולקציית Christos של מעצבת Amsale Aberra

רכה, נשית ונינוחה – כך תיראה כל כלה בשמלה זורמת ומשוחררת מהקולקציה של אמסאל אבאררה. על פי החזון של המעצבת, שמלת הכלה אמורה להיות נוחה ולא מגבילה תנועה ולשדר טבעיות וחוסר מאמץ. השמלות עשויות משכבות אווריריות של שיפון, משי, אורגנזה וטול אשר מעניקות לסילואט מראה נושם וקליל. לכלות “נועזות”, המתמרדות נגד המסורת, מציעה המעצבת שמלות מבדי טול ואורגנזה בגוונים פסטליים של נענע וסומק.

בהשראת “חלף עם הרוח” – קולקציה של Austin Scarlett

כדי לקבל השראה ליצירת קולקציית החורף, פנה מעצב אוסטין סקרלט לדמות של סקרלט או’חארה מסרט “חלף עם הרוח”. על כך, עשויות השמלות שבקולקציה ברוח סגנון “בל” בגרסה הייחודית לדרום ארצות הברית. חצאיות נשף האסופות בקו נמוך, מחוכי “ברדס” מבד רפוי, מחשופי “כתף זרוקה”, פתחים עמוקים בגב, מכפלות בד נדיבות – האלמנטים הקלאסיים בהשראת התקופה, אשר מאפיינים את שמלות הקולקציה, מעניקים לכלה מראה אלגנטי, מרשים ונוסטלגי.

גלאם הוליוודי – קולקציית מעצבים Badgley Mischka

שיבוצי חרוזים נוצצים, עיטורי פרחים, קריסטלים, פאיטים ורקמות במראה תלת מימד – כל אלה מקשטים את שמלות הכלה בקולקציית מעצבים מרק באג’לי וג’יימס מישקה. הקולקציה מציגה שמלות בסגנון בת הים, במראה דומיננטי ושיקי האפוף בזוהר הוליוודי של פעם. השמלות עם שרוולים קצרים או סטראפלס מאופיינות בפתחים עמוקים בגב, שכבות וולאנים וחתכים ישרים.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative