שמלות כלה בתל-אביב


ללא קשר למקום המגורים או החתונה, עיניהן של הכלות מכל הארץ נשואות לתל-אביב. האם הדבר אומר שאת שמלת כלולותיהן הן יזמינו בעיר ללא הפסקה?

העיר תל-אביב היא בהחלט מרכז האופנה של ישראל אשר מושך מעצבים מוכשרים, אוהבי הסטייל בארץ וגם בחו”ל. במידה רבה תל-אביב נותנת את הטון, מכתיבה את מה שמתרחש בעולם העיצוב בישראל, ובנישה המיוחדת כל כך של עיצוב שמלות כלה בפרט. אירועי אופנה גדולים ונוצצים של המעצבים המובילים מביאים את הבשורות החדשות בבועה התל-אביבית, סלבריטאים בוחרים מה ללבוש על בסיס הטרנדים החדשים וגם אנחנו רוצים להיות מעודכנים וחדשניים, במיוחד אם מדובר באירוע החתונה האחד והיחיד.

שמלות כלה בתל-אביב

שמלות כלה בדיזנגוף

כשהכלה לעתיד מחפשת שמלת כלה בתל-אביב, סביר להניח שהסיבוב הראשון שלה יהיה ברחוב דיזנגוף המפורסם. שמלות כלה בדיזנגוף הפכו לשם דבר לפני זמן רב ומבוקשות עד כדי כך שגם גוגל היום מציגה ביטוי זה כאחת הרובריקות המובלות בחיפוש ברשת, כאילו מדובר בעוד עיר בישראל.

ובכן, יש בזה משהו. רחוב דיזנגוף הוא באמת מקום ייחודי בתוך תל-אביב כיוון שהוא הצליח למצב את עצמו כמרכז האופנה בכל הקשור לחתונות בתודעה של ישראלים רבים. מעצבי שמלות כלה מוכנים לפתוח את הכיס כדי להחזיק סלון כלות בדיזנגוף במטרה למתג את עצמם כמובילים במדינה ולחשוף את העיצובים שלהם בחלונות הראווה היוקרתיים בפני הקהל הרחב.

ואילו למיקום יש מחיר, הוא באופן בלתי נמנע מתגלגל לכיסם של המתחתנים וממש לא תמיד בצדק. מחיר שמלת הכלה מושפע מגורמים רבים שלא לכולם יש קשר למקוריות העיצובית, איכות השמלה וטיב השירות. זאת הסיבה שבגללה כלות רבות מסיימות את הסיבוב ברחוב דיזנגוף מותשות מעייפות, עם רגליים כואבות אבל בידיים ריקות.

שמלות כלה בדרום תל-אביב

במרחק של כמה רחובות ממרכז תל-אביב נמצאת “פלנטה אחרת”, אזור שגבולותיו אינם ברורים לגמרי, אולם כולם יודעים למה הכוונה כאשר מכנים אותו “דרום תל-אביב”. השכונות שנושקות לזוהר התל-אביבי אבל מסתכלות עליו בצניעות וביישנות מהצד, שומרות מרחק.

בשנים האחרונות רחובות יפו וגם דרום תל-אביב עוברים מטמורפוזה מעניינת של התחדשות ופריחה, אבל תוך שמירה על רוח המקום ואותנטיות ססגונית האופיינית לאזור. שינויים אילה מקבלים ביטוי בשיפוץ ושחזור בניינים, פתיחת עסקים במקום וגם בעובדה שמעצבים צעירים ומוכשרים מוצאים במקום זה עניין רב ואולי גם השראה, ופותחים כאן גלריות ובתי עסק חדשים ומקוריים. תופעה זו לא פסחה גם על מעצבי שמלות כלה וכיום כדאי לקחת את דרום תל-אביב בחשבון כאשר אתם מתכננים את החתונה שלכם.

שמלת כלה אורבנית

יוצאים מתל-אביב

אנו נמצאים בתקופה שבה הגאוגרפיה מזמן איבדה מהחשיבות שלה וההחלטות על רכישות רבות מתבצעות על סמך החיפוש באינטרנט ולא ביקורים בלתי פוסקים בחנויות. הרבה יותר קל להתרשם מהמגוון שהשוק של שמלות כלה בארץ יכול להציע דרך המחשב, לבצע את הסינון הראשוני, להבין את הרצונות והעדפות שלנו לפני שיוצאים החוצה.

אם את גרה במרכז הארץ, שמלת הכלה שלך לא חייבת להיות מתל-אביב וזה לא אומר שאת צריכה להתפשר על העיצוב או האיכות שלה. ישובים רבים בגוש דן או אזור השרון מלאים במעצבי שמלות כלה מוכשרים ומנוסים לא פחות והם מחכים לך באהבה ומציעים שירות מקצועי, נדיב ואישי ובמחירים נוחים.

שמלות כלה לחורף

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative