שמלות כלה ביפו


חתונה ביפו היא לא כמו חתונה בכל מקום אחר. אז מה זה אומר על שמלות הכלה של המתחתנות בעיר יפו?

יפו יפהפייה ומיוחדת – מקום קסום ומרגש לחתונה מלאת חן ואופי ייחודי. אם החלטתם להתחתן ביפו כדאי שתכנון החתונה יתייחס לכל פרט ופרט על מנת ליצור חוויה שלמה ומרהיבה שבה המקום מדבר בשפה אחת עם עיצוב אולם השמחות, הקונספט הכללי ומבנה האירוע וכמובן גם עיצוב שמלת הכלה. אז מה היא שמלת הכלה האולטימטיבית שתשתלב באופן טבעי ברחובות העיר יפו ותשדרג את החתונה היפואית.

שמלת כלה ביפו

הכלות של תמרה ביפו >

אבני המבנים העתיקים בשילוב עם הכחול העמוק של הים והתכלת השמימית מרכיבים יחדיו את הפלטת הצבעים של העיר יפו. ניחוחות הקפה, התבלינים, הדגים והמאכלים המקומיים מטובלים במליחות הים תיכונית ממלאים את האוויר ומלווים את המבקרים בעיר עתיקה זו למסע מרתק בהיסטוריה, מפגש התרבויות וזמנים – חוויה אותנטית ובלתי נשכחת. העיר יפו היא מקום רב גוני, מלא טעמים, צבעים, השפעות העיצוב, מקום מפגש של המזרח והמערב, ישן וחדש. כל העושר הזה יכול להוות בסיס לבחירות מגוונות של שמלות כלה לחתונה ביפו.

שמלות כלה באווירה של פעם

עיצובים של פעם, רטרו, וינטאג’ – תבחרו אתם איך לקרוא למוטיבים הנוסטלגיים אשר נוגעים במקומות הרגישים של געגוע אל העבר, לימי הזוהר של המאה הקודמת. תחרות רקומות ומחורזות, בדים יוקרתיים, גזרות אציליות וחושניות ופרטים מוקפדים בעבודת יד – אלה הם המאפיינים של שמלות הכלה המעוצבות בסגנון וינטאג’ שנראה כל כך טבעי על הרקע הרחובות המשוחזרים של יפו העתיקה.

שמלות כלה בסגנון האורבני

שכנתה הטובה של יפו – העיר תל אביב השוקקת חיים פולשת אל תוך האווירה השלווה של הנוף היפואי הפסטורלי, מציצה מכל הכיוונים מגורדי השחקים המרשימים דרך הזכוכית והפלדה. נוכחותה הצמודה של העיר הגדולה משרה על המקום רוח מודרנית וחדשנית שלא רק יודעת לחיות בשלום עם הסמטאות העתיקות של יפו אלא גם מדגישה את היופי והאותנטיות של המקום על ידי ניגודיות כל כך עצמתית.

באופן לא מפתיע שמלות כלה אורבניות – הן הביטוי לעיר הגדולה, הזוהר והיוקרה שמתהלכת ברחובות יפו הצרים, אבל נראית כל כך שייכת למקום על רקע הבניינים הגבוהים של תל-אביב הנוצצת.

שמלת כלה עם גב חשוף

שמלות כלה בוהמיות

קרבת העיר יפו אל הים לא פעם מנוצלת להפקת האירוע על החוף או קרוב אליו. יש משהו משחרר ורומנטי בטירוף במראה של הכלה אשר צועדת על החול יחפה עם שמלת כלה קלילה ואוורירית שנשפכת בקווים זורמים, שיער לא ממושמע מתנופף ברוח וגלים מלטפים את רגליה. שמלות כלה בוהו החופשיות והמרדניות הן הבחירה הטבעית ביותר לחתונה על הים. הן מעוצבות בקוים נקיים, לא מסורבלות ונוחות ביותר, מתאימות מאוד לחתונת שישי בצהריים, צילומי חתונה בחוף הים ולמזג אוויר חם. והכי חשוב, שמלות כלה המעוצבות בסגנון הבוהמי מוסיפות ססגוניות, שמחה ועליזות לכל אירוע.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative