שמונה שמלות – כלה אחת


השחקנית אליזבת טיילור מפורסמת בזכות משחקה, בזכות עיניה הסגולות המרהיבות ובזכות נישואיה הרבים. בכל פעם שנישאה, לבשה שמלת כלה יפהפייה הראויה להיזכר, וגם בחלק מסרטיה והופיעה ככלה. בתמונות הבאות ניתן לראות את שמלות הכלולות.

החתונה הראשונה – קודם בקולנוע

ב-1950, בסרט “אבי הכלה” שצולם חודשים ספורים לפני חתונתה הראשונה של טיילור, היא נראית בשמלה לבנה ארוכה ומיוחדת, בשכבות ובשילוב תחרה. במאי אותה שנה התחתנה טיילור עם בעלה הראשון כשהיא לבושה בשמלת סאטן שעלתה 1,500 דולר. הזוג התגרש לאחר כמה חודשים, בינואר 1951.

עוד שמלה ועוד שמלה

עם בעלה השני, השחקן הבריטי מייקל וילדינג, התחתנה ליז בפברואר, 1952, כשהיא לבושה בחליפה בהירה וצנועה, פרחים בשערה ומחרוזת פנינים לצווארה. לזוג נולדו שני בנים, מייקל וכריסטופר, והם התגרשו בינואר 1957.

עם בעלה השלישי, מייקל טוד, התחתנה ליז בפברואר 1957 באירוע בסגנון ספרדי שנערך בספרד. גם עבורו היו אלה נישואים שלישיים. ליז לבשה באירוע שמלה מרהיבה וחושפת כתפיים. במרץ ערכו בני הזוג טקס נישואים נוסף באקפולקו, מכסיקו, ובו לבשה הכלה שמלה לבנה עם רדיד לראשה. מנישואים אלה נולדה לליז בת בשם ליזה.

לאחר שמייקל טוד נהרג בתאונת מטוס, ליז התנחמה בזרועות ידידו הנשוי, אדי פישר שהופיע גם בתמונה הקודמת. אדי וליז נישאו בלאס וגאס במאי 1959, ולצורך הנישואים ליז התגיירה ואדי התגרש מאשתו. בחתונה לבשה ליז שמלת משי ירוקה עם רדיד לראש ושרוולים ארוכים, שקופים למחצה. היא ואדי התגרשו ב-1964.

החתונה הכפולה

9 ימים אחרי גירושיה מאדי פישר, ליז נישאה לראשונה לשחקן ריצ’ארד ברטון ששיחק לצדה בסרט “קליאופטרה”. היא לבשה בחתונה שמלת שיפון צהובה ועיטור פרחים מרשים פיאר את שערה. אלה היו נישואיה הארוכים ביותר של ליז: הם נמשכו 10 שנים. במהלכם אימץ הזוג בת בשם מריה.

באוקטובר 1975, שנה וחצי אחרי סיום נישואיה הראשונים של אליזבת טיילור לריצ’ארד ברטון, היא נישאה לו בשנית, כשהיא לבושה שמלה ארוכה ורחבה בצבעי ירוק-לבן וקישוט עם פרחים בשערה. השניים התגרשו שוב ביולי שאחרי כן.

ועוד 2 שמלות לקינוח

בדצמבר 1976 התחתנה ליז בפעם השישית, הפעם עם פוליטיקאי מהמפלגה הרפובליקנית בשם ג’ון וארנר, שהתגרשה ממנו ב-1982. חודש לאחר החתונה צולמו השניים כשליז השזופה לובשת שמלה לבנה עמוקת מחשוף וחשופת זרועות (בתמונה משמאל).

הבעל האחרון, הסוגר את הרשימה, היה לארי פורטנסקי, פועל בניין שליז נישאה לו באירוע שנערך באחוזתו של מייקל ג’קסון, נברלנד. היא לבשה בחתונה שמלת קומות צהובה בהירה מתחרה, ארוכה עד הרצפה, והתגרשה ממנו חמש שנים לאחר מכן.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative