רגע לפני שתלבשי שמלת כלה – מטפלים בציפורניים


היום הגדול של החתונה מתקרב ובין שלל ההכנות לקראת המאורע המשמח כלות רבות מקפצות בין מדידות שמלת הכלה, עיצוב השיער והאיפור לבין מפגשים אחרונים לסידור של האולם, התקליטן והצלם. בתוך כל ההמולה הזו צריך לזכור עניין נוסף שהוא אינו שולי בכלל – טיפוח הציפורניים. כלות רבות מחכות מספר ימים לפני החתונה וניגשות אל המניקוריסטית לפגישת מניקור – פדיקור כדי לסדר את ציפורניהן. אבל, זהו רק היבט אחד מתוך עולם שלם של טיפוח.

החשיבות של כפות ידיים ורגליים מטופחות אינה שולית כלל וכלל מאחר ובצילומים ובאירוע החתונה הן אינן נסתרות מן העין. טיפוח הציפורניים, הידיים והרגליים לפני מועד החתונה הוא חלק בלתי נפרד מההכנות לחתונה.

טיפוח ציפורניים לכלות

משחק הצבעים

בחירת צבע הלק אינה דבר של מה בכך. נכון שהצבע הדומיננטי ביותר עבור הכלות ביום חתונתן הוא לבן אבל בעת האחרונה אנו עדים לשינויים מחשבתיים גם בתחום זה. ניתן לשלב צבעים רגועים כמו ורוד עתיק, בז’, שמנת אל תוך פלטת הצבעים הלבנה ולעטר את הציפורניים בהתאמה לשמלת הכלה. רצוי להביא דוגמאות של לקים למדידה האחרונה של השמלה על מנת לראות כי אין התנגשות עיצובית עם גוון השמלה, הזר והאקססוריז. אם בחרת במראה נקי עם שמלת כלה קלאסית סביר להניח שתעדיפי ציפורניים בגווני הלבן או במראה טבעי שקוף ורגוע. כלות שלובשות שמלות תחרה יכולות לעטר את הציפורניים בקישוטים דמויי תחרה ולשלב אבי חן קטנטנות. אבל כמובן אפשר גם ללכת על המראה הנועז, לבחור בצבע בוהק יותר, למשל אדום או זהב, לעטר אצבע אחת בכל כף יד וכך גם בציפורניי הרגליים.

פינוק אחרון לפני היום הגדול

טיפוח כפות הידיים והרגליים צריך להתחיל זמן מה לפני אירוע החתונה. העור העדין של הידיים והרגליים דורש את תשומת ליבנו באופן קבוע. אבל, יום לפני החתונה מומלץ מאוד להגיע את מכון היופי ולהתפנק בטיפול מניקור – פדיקור כוללני משוחרר מלחצים מאחר וביום החתונה הכל נעשה במערבולת גדולה.

הטיפוח המקדים

לפני שמגיעים אל מכון היופי על מנת לעבור טיפול בציפורניים כדאי לחשוב על מספר דברים כמו אורך הציפורניים, איכות הציפורניים, רכות ולחות העור. מספר שבועות לפני היום הגדול מומלץ להתחיל ולטפח את הידיים וכפות הרגליים על ידי מריחת קרם לחות מידי לילה ועיסוי מרגיע במטרה להחדיר את הקרם אל תוך העור. אורך הציפורניים אינו משחק תפקיד מאחר וכיום ניתן לעשות בניית ציפורניים בג’ל או באקריל כדי להגיע לאורך הרצוי.

טיפול ציפורניים לכלות

נעליים סגורות ופדיקור

גם במידה ובחרת לנעול נעליים סגורות ביום החתונה, אין לוותר על התענוג שבטיפול פדיקור. אומנם בנעליים סגורות לא יראו את הכפות הרגליים והציפורניים אבל למה להסתכן ולא להתפנק עד הסוף? רוב הכלות עוברות לנעלי אצבע לאחר כמה שעות וישנן כלות רבות הבוחרות נעלי כלה פתוחות. בכפות הרגליים ניתן ללכת על צבעים נועזים יותר המנוגדים למראה העדין של שמלת הכלה.

שומרים על הלק

כדי לעזור לך לשמור על היופי של הציפורניים ביום החתונה הבאנו כאן מספר טיפים לכלה:

1. הלק עלול להימרח ולהיהרס במהלך היום. במקרה זה רצוי שהמלווה של הכלה תהיה זמינה ביותר לבצע דברים כמו הוצאת טישו מתיק, חיפוש מפתחות, הוצאת כסף או כרטיס אשראי מהארנק.

2. אם בכל זאת נמרח הלק, כדאי שיהיה בקבוק מדויק של צבע הלק על מנת לערוך תיקונים קלילים בשטח.

3. תיק איפור אינו מכיל רק איפור ובמקרה הזה כדאי שהוא יכיל גם פצירה, מסיר לק, צמר גפן, לק בגוון הנבחר ומייבש לק.

לפני שתלבשי שמלת כלה טיפוח ציפרוניים

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative