קרמים, מסכות לפנים ושלל הפינוקים – טיפולים קוסמטיים לכלה


טקס החתונה נחשב לאחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחייה של כל כלה אשר מתכוננת לרגע החתונה זמן רב ועסוקה בהכנות לקראת היום המרגש ביותר בחייה. לעתים כתוצאה מהלחצים הרבים המופעלים עליה, היא עשויה להבחין בשינוי בעור הפנים, מה שעשוי לבוא לידי ביטוי בהופעה של אקנה וכן במראה עייף.

כיום כלות רבות מקדישות זמן רב למספר טיפולים קוסמטיים הכוללים קרמים, מסכות לפנים וחידוש מראה העור על מנת להיראות זוהרות ביום החתונה. מדוע חשוב לבצע את הטיפולים? מתי לקבוע תור? ריכזנו עבורכם את התשובות לשאלות. העיקר- שיהיה בשעה טובה!

שמלת כלה רומנטית

3 יתרונות של מסכות לפנים

אחרי שהשקעת את כל כולך בשמלת הכלה, תכננת את השער והתכשיטים, התאמת נעלי כלה הגיע הזמן לטפל בעור הפנים. לטיפולי פנים לפני החתונה שלושה ערכים בולטים עבור הכלה.

מראה זוהר: לקראת החתונה, יש להעניק לעור מראה זוהר ויפה. חשבו על כך הרי אין למצוא כלה אשר מעוניינת להיראות עייפה ביום חתונתה או לקחת סיכון שיופיע פצע במקום בולט. מעבר לכך, כל כלה לעתיד יודעת כי אי אפשר למרוח איפור לאורך תקופה ממושכת אשר יסתיר את כל הפצעים והמראה העייף. יחד עם זאת, מסכה לפנים בהחלט תתרום לעור פנים יפה וזוהר.

לצורך איפור: אחד השלבים החשובים ביותר בעת הכנה לחתונה זהו שלב האיפור. בניגוד לאיפור בחיי היום יום הנחשב לאיפור קליל יחסית, איפור לחתונה נחשב לאיפור כבד ולכן ההמלצה היא לעבור טיפול פנים הכולל שימוש במסכה לפנים, זאת במטרה לנקות את עור הפנים לקראת שלב האיפור. השימוש במסכה מעניק לעור הפנים לחות ומבטיח את הישארות האיפור.

פינוק: למרות העובדה כי מדובר באחד מהימים העמוסים ביותר בחייה של כלה, דווקא אז יש חשיבות רבה להירגע. אמנם טיפול הפנים הכולל מריחה של קרמים ופילינג למשל תורם לחידוש מראה עור הפנים אבל גם תורם לרגיעה. בסוף הטיפול הכלה זוכה לעיסוי מפנק התורם לתחושה נוחה ונעימה וגם מסייע בהחדרת החומרים השונים.

האם הטיפולים מתאימים לכל עונות השנה?

טיפולים קוסמטיים צריכים להית מותאמים לעונות השנה. מה הכוונה? בעונת הקיץ העור מלא בלחות מה שגורם לעודף פצעים ומראה שומני. לעומת זאת, בחורף העור יבש ואינו מבריק. קוסמטיקאית מקצועית תתאים את הטיפולים הקוסמטיים, סוגי הקרמים ומסכות לפנים לעונה בה מתקיימת החתונה וכמובן לסוג העור של הכלה.

מהו הזמן הטוב ביותר לטיפול של קוסמטיקאית

כלה לעתיד צריכה להיות במיטבה ביום החתונה ולכן יש להיערך לטיפולים מראש ולא להגיע ברגע האחרון אז עשויה להיווצר אדמומיות על העור. ההמלצה היא להגיע לטיפולים חצי שנה לפני החתונה ולהתחיל לטפל בעור בפנים באמצעות פילינג המסייע לניקוי השכבה העמוקה של העור תוך עידוד יצירת תאים חדשים.

שמלת כלה יפה

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative