כלה לומדת


להרים חתונה בסמסטר אחד. קיבלת הצעת נישואין באמצע הסמסטר? איך מג’נגלים תקופת מבחנים, עבודות גמר וחתונה?

הרבה מהכלות שלי הן סטודנטיות. איכשהו יוצא שלקראת סוף התואר זה גם הזמן שהרבה זוגות מרגישים שהגיע הזמן למסד את הקשר. וזה לא פשוט לשלב הכל יחד.

זה לא רק המבחנים והעבודות, והשילוב של עבודה ולימודים, לפעמים זה גם המרחק מסביבת הבית שמקשה על כל הסטודנטיות הלומדות באוניברסיטאות ומכללות בצפון או בדרום ומגיעות הביתה רק בסופי שבוע וגם זה לא תמיד…

שמלות כלה מתחרה

הכנות לחתונה ולימודים – איך משלבים?

למדתי במהלך השנים מהסטודנטיות שלי את הדרך החכמה ביותר להתמודד עם הכל יחד – חלקן הפכו את התהליך ליעיל עד כדי שלמות.

זה מתחיל מהרבה עבודה מקדימה שעושים מהבית – אוספים את הספקים הרצויים דרך חיפושים באינטרנט, המלצות מחברים – מסננים לרשימה מצומצמת עפ”י מה שמתאים לכן לאופי ולכיס. עם הרשימה הזו קובעים יום או שניים מרוכזים של פגישות עם ספקים. בשביל זה צריך הרבה מזל. לא, לא המזל שאתן חושבות אלא מקום זמן לקבל החלטה. כלומר – לרכז את הפגישות לאזורים מסוים בזמן מרוכז ובעיקר – לדעת להחליט בסוף.

הכי חשוב לא להתפזר – עודף אינפורמציה מבלבל ומקשה על ההחלטה. כמו במבחן – צריך להישאר ממוקדים! את כל זה עושים לפני תקופת המבחנים, ואז אפשר לצלול לתוך הספרים והמחשב וללמוד בראש שקט ולסמוך על הספקים שבחרתן שיעשו את עבודתם על הצד הטוב ביותר ובלי לחץ של זמן.

אם תוך כדי צריך להגיע לטעימות, מדידות שמלת הכלה ועוד? אין בעיה – יום ספקים מרוכז וחזרה לקמפוס בב”ש או בירושלים. לפי הכלות הסטודנטיות שלי – להרים חתונה אפשר גם בסמסטר אחד, בקלות ובלי לחץ.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative