חתונות קיץ – למה לסבול?


קיץ היא העונה הקלאסית לחתונות – השמש זורחת, כולם בחופש… טוב, בארצנו החמה זה לא באמת תמיד ככה. יולי-אוגוסט יכולים להיות חמים ולחים – שני מרכיבים שיכולים להיות בעייתיים למראה המושלם של הכלה והנוחות שלה אם לא לוקחים אותם בחשבון.

בדים

חשוב שכלות הקיץ יבחרו בשמלות עם בדים קלילים ואווריריים כמו שיפון ותחרה (תחרות מהסוג הקליל, לא הכבד) ולהימנע מבדים כמו משי וסאטן שיכולים להידבק ושעלולים לראות בהם (חס וחלילה!!) את סימני הזיעה.

שרוולים

השנה, שמלות כלה עם שרוולים הן מאוד טרנדיות – אנחנו בעד טרנדים אבל לא בעד לסבול. הפתרון הפשוט הוא שמלה עם שרוולים נשלפים – בחופה מציגים מראה אחד עם שרוולים ואחריה – נשארים בכתפיות.

שמלת כלה קיצית

תסרוקת

לא רק הכלה סובלת מהחום, גם השיער שלה. השיער הוא הראשון להיות מושפע מהלחות וזה מהווה בעיקר בעיה בתסרוקות של שיער פזור, שפשוט “נוחת” מאוד מהר ומאבד מזוהרו. בקיץ אין ספק שעדיף ללכת על המראה האסוף – גם נעים יותר וגם מחזיק מעמד – יש כל כך הרבה סגנונות עיצוב שיער – מאסוף מרושל, דרך צמות, סיכות ועד הדוק וסופר אלגנטי – רק תבחרי.

שמלת כלה -חתונה בקיץ

איפה להצטלם?

לבסוף – הצילומים, כן הצילומים. לא כדאי לצאת להצטלם בשעה מוקדמת מדי בחוץ ובחום – השיער, האיפור, המצב רוח….חבל! אנחנו בכלל ממליצים על צילומים במקומות ממוזגים. כן, כן! לא חייבים להצטלם דווקא בשדה פרחים או בים. ההיפך, יש כל כך הרבה רעיונות ללוקיישנים לצילומים שאינם מתחת לכיפת השמים – פאב, מוזיאון, ספריה, בית מעוצב ומעניין. יש לנו כלה שאפילו הצטלמה באיקאה והתוצאה הייתה מדליקה במיוחד. צילומים באתרים סגורים זו הזדמנות מעולה לצילומי קונספט והרבה בעלי עסקים ובתים שמחים לשתף פעולה.

צילומים לחתונה

צילומים לפני החתונה

צילומים באיקאה

בקיצור, קחו את הקיץ בקלילות ותהיה לכן יופי של חתונת קיץ!

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative