שמלת כלה – סנדרה

תמונות שמלת כלה מהחתונה של סנדרה ונדב עם המלצת הכלה. עיצוב שמלות כלה של הסטודיו תמרה בכפר סבא.

מקום המגורים של הכלה: איטליה.

מקום החתונה: גן הוורדיםראשון לציון.

תאריך החתונה: 30/07/17 (חתונה ביולי)

המלצת הכלה

אין מספיק מילים שיכולות לתאר את התחושה שלי כלפי תמרה ונטשה המדהימות. את השמלות של תמרה ראיתי במהלך חיפושים אינטרנטיים אחרי שמלה שלא תהיה “סתם עוד שמלה” ופשוט נדהמתי. כבר מהרושם הראשוני רק דרך האינטרנט הייתי המומה מהמבחר והמגוון של שמלות שהדרך היחידה לתאר אותן היא מיוחדות, צנועות, בעלות טעם טוב ופשוט מהממות. תמרה הייתה הראשונה שהלכתי אליה והאחרונה שחזרתי אליה כי פשוט לא ניתן להשוות את האיכות והיופי שגלום בשמלות שלה. השמלה לא הפסיקה לגרוף מחמאות כל הערב ואפילו שבועות אחרי החתונה אני עדיין שומעת על כמה שהשמלה הייתה מהממת, מיוחדת, נסיכתית, אצילית ועוד כל מיני שמות תואר שאני כבר לא זוכרת 🙂 מעבר לשמלה, תמרה ונטשה הן שתי מקצועניות אמיתיות שנותנות את כל הלב והנשמה בעבודה שלהן…משקיעות את ה-100% ואפילו מעבר כדי שכל אחת שנכנסת אליהן לסטודיו תצא מרוצה. נהניתי מכל אחת ואחת מהפעמים שנכנסתי אליהן לסטודיו למדידות ותמיד הרגשתי שפשוט כייף לי לבוא (חבל שנגמר). ממליצה בחום רב רב רב והרבה אהבה על השמלות של תמרה!!

צילום – Denis Butnaru

איפור – ג’ודי אייזנברג

שיער – אוהד זיני


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative