שמלת כלה נלי

שמלה שכולה עדינות קלילה ומרחפת…השמלה בסגנון בוהו-שיק עשויה תחרה שיש בה שקיפות אוורירית וזרימה לכל אורכה. המחשוף המוקפד והמפתיע מחטב את הגוף ומאריך את החלק העליון ויוצר את השילוב המושלם בין קלילות לא מחייבת לשמלה מדוייקת ומחמיאה.


| בחזרה ל שמלות כלה – קולקציה "גן העדן" |

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590


המלצות


3 Responses to שמלת כלה נלי

  1. שרית

    תמרה מעצבת אגדית!!! מהרגע שהגעתי לסטודיו שלה מצאתי את השמלה שחיפשתי כל הזמן. תמרה לא ניסתה לדחוף לי מיליון שמלות כלה וכיוונה אותי בדיוק אל מה שרציתי. בכל מדידה שבאתי קיבלתי יחס חם ועוטף ולרגע לא התאכזבתי – ממליצה על תמרה בחום.




  2. אילנית

    איזה מדהימה תמרה!!! הגעתי אליה רק כדי להציץ ולהתרשם כמו שעשיתי אצל מעצבי שמלות כלה אחרים. אבל, אצלה נשארתי כי זכיתי להכיר מעצבת מקצועית ואישה נפלאה. התחברתי מאוד לדגמים שלה אבל השמלה הזאת נחרטה לי בראש ורציתי רק אותה. תמרה עיצבה אותה לגוף שלי כמו כפפה ליד ובכל מדידה ראיתי איך אני משתנה ביחד איתה. יום החתונה היה מדהים ותמרה ליוותה אותי עד השנייה האחרונה – פשוט אלופה!!!




  3. אודל

    כמה חיפשתי את שמלת הכלה שלי, הייתי אצל מעצבות ומעצבים חצי שנה בערך עד שחברה סיפרה לי על תמרה. נכנסתי לאתר שלה והעיניים שלי נדלקו – המבחר גדול ובדיוק מה שאני חיפשתי. קבעתי פגישה, באתי וביחד אם תמרה (שהקשיבה לכל מילה שלי) מצאנו את השמלה המהממת הזאת. רציתי משהו קליל וזורם אבל עדיין שיהיה לו אפקט של וואו ואת זה בהחלט קיבלתי. תמרה את מדהימה ויש לי רק מילים חמות לומר עלייך לכולם. תודה לך על הכל!!!




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative