שמלת כלה יסמין

שמלה קלילה במיוחד עשויה מתחרה מחורזת ושיפון וחיבורים עדינים ביניהם בתוספת פרחי תלת מימד התורמים לאווריריות הייחודית של השמלה. לשמלה שסע גבוה החושף רגל בדיוק המידה הנכונה. השסע הוא לא רק סקסי מרומז הוא גם נותן את החיתוך הנכון של השמלה שמאפשר לה להיות מונחת על הגוף ולנוע איתו באופן מושלם. השיפון בחלק התחתון רך ונשפך והגב עם מחשוף עמוק של תחרה שקופה. שמלה שכולה עדינות וסקסיות. דבר והיפוכו בשילוב מושלם.


| בחזרה ל שמלות כלה – קולקציה "גן העדן" |

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590


המלצות


2 Responses to שמלת כלה יסמין

  1. חן

    כבר בפגישה הראשונה שלי עם תמרה היא קלעה בול למה שרציתי וחשבתי. היו המון אפשרויות לשמלת כלה שחשבתי עליה אבל השמלה הזאת הייתה שמלת החלומות שלי – כל כך קלילה, עם שסע עמוק ומחטב והמחוך מלא בכל טוב בטעם טוב. אני לא ניראית כמו הדוגמנית אבל תמרה התאימה לי את השמלה והרגשתי לא פחות מנסיכה אמיתית. לא האמנתי שככה אני יכולה להיראות – תמרה מקצועית וידעה מה הם נקודות החוזק שלי ואיפה נקודות התורפה של הגוף. אין עלייך תמרה!!!




  2. הילה

    תודה, תודה, תודה לתומרה ונטשה המדהימות על חווייה קסומה שעברתי איתכן. שמלת כלה מהממת, נוחה ומלאה ביופי. הרגשתי כל כך טוב בשמלת הכלה הזאת למרות שהיו לי חששות אבל תמרה הרגיעה אותי והקשיבה לי, עשתה תיקונים עם שרביט הקסמים שלה ואני רק רציתי להגיע אליה בכל פעם כדי למדוד את השמלה. ביום החתונה הרגשתי כמו נסיכה וכולם היו המומים מהשמלה שלי. אני לא מפסיקה לקבל מחמאות עד עכשיו. אני ממליצה בחום על תמרה – אין עליה!!!




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative