שמלת כלה אורטל

שמלת כלה שכולה שיר הלל לטבע, הרומנטיות במיטבה. שמלת שיפון רכה, נקיה ונשפכת היושבת באופן מדויק על קווי הגוף ומחמיאה לו. השילוב בין הרכות הרומנטית של השיפון הנשפך לאפליקציות המפתיעות הרקומות בחלקה העליון של השמלה יוצרים מראה ייחודי, הנובע גם מהשילוב בין חלק עליון מותאם ומדויק לחלק תחתון רך ונשפך.


| בחזרה ל שמלות כלה - קולקציה "פיית היער" |

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590


המלצות


One Response to שמלת כלה אורטל

  1. עדי

    לא היה לי מושג איפה מתחילים לחפש שמלת כלה. גיסתי ראתה עיצובים של תמרה באינטרנט, ואמרה שנראה שמדובר בעיצובים שיכולים להתאים לי. כבר בפגישה הראשונה עם תמרה, המקצועיות שלה בלטה והרשימה את כולנו: הגעתי עם גיסתי ועם חברה, וביקשתי למדוד שני דגמים שנראו לי יפים. תמרה אמרה שהיא כמובן תתן לי למדוד את הדגמים שביקשתי, אבל לדעתה דווקא דגם אחר יתאים לי יותר. לא התחברתי לדגם שתמרה המליצה עליו, והסתפקתי במדידת השניים שאותם ביקשתי, אבל לא הייתי שלמה עם אף אחד מהם. כבר התכוונתי להמשיך במסע החיפושים, כשתמרה חזרה על הצעתה לגבי הדגם השלישי. מדדתי גם אותו – ודגם זה הפך בסופו של דבר לשמלת הכלה שלי… היחס והמקצועיות של תמרה והצוות (במיוחד נטשה) היו מעולים לכל אורך הדרך, והן הצליחו להפוך את החוויה הזו של שמלת כלה שקצת הפחידה אותי בתור מי שמעולם לא התחפשה לכלה או פינטזה על יום החתונה שלה, לחוויה נעימה ואפילו כיפית. השמלה זכתה להמון מחמאות בחתונה (ואחרי החתונה), בעיקר באמירה שהיא “יפה בצורה קלאסית ומאוד מאוד מתאימה לי”.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative