חלום בשחור לבן – הדרך אל קולקציית שמלות כלה


קולקציית שמלות כלה חדשה אשר נולדה כתוצאה מצורך כמעט טכני שהוביל לתהליך מרתק ומקסים שהניב תוצאה לא צפויה.

קולקציית “חלום בשחור לבן” >

כל קולקציה חדשה נתפרת בד”כ למידותיה של דוגמנית ודגמי ה”מאסטר” שנתפרים לקולקציה הם בד”כ גם הבסיס למדידות של הכלות לעתיד שמגיעות לפגישה ראשונה של חיפוש ומדידה. תפירת השמלות למידותיה של הדוגמנית היא אולי אידיאלית לצילומים ולדוגמנית, אך פחות אידיאלית למרבית הכלות לעתיד – נשים יפהפיות, נשיות, סקסיות במידות ממוצעות של 38-44.

הדרך של כל כלה אל השמלה המושלמת, מתחילה כבר מחוויית המדידה הראשונה. ואני בכוונה משתמשת במילה “חוויה” כי יש כאן התרגשות אדירה, פרפרים בבטן ואפילו הלם לראות את עצמך פעם ראשונה בשמלת כלה. וחשוב לי שהחוויה הזו שלכן תהיה מושלמת. שבמדידה כל כלה תוכל לראות איך בדיוק יושבת עליה השמלה, וחשוב מכך – להרגיש איך היא מונחת, איך היא מרגישה על הגוף, להבין באמת איך היא מחטבת אותו ומשפיעה עליו – את זה אפשר לחוות רק בשמלה במידה של נשים אמיתיות ולא במידה של דוגמנית.

שמלות כלה מחמיאות

שמלות כלה במידות של נשים אמתיות

אז החלטנו לתפור שמלות למדידה בעקבות קולקציה 2015 המאוד אהובה על הכלות, והתחלנו לייצר על בסיסה דגמים במידות של נשים אמתיות. בדרך, קרה לנו דבר מופלא – כל הדגמים עברו שינוי מהותי עם ההתאמה למידות המדידה שהולידו עיצובים חדשים ומרגשים שמחמיאים ומחטבים כל גוף נשי בכל מידה. הגזרות הותאמו, מערכות החיטוב הפנימיות השתכללו, נבחרו בדים חדשים נעימים, נושמים, אווריריים, נשפכים. וככה נולדה לה קולקציה חדשה לחלוטין, הממשיכה כתמיד את הקו העיצובי של הסטודיו, במידות שכל כלה יכולה למדוד כבר בפגישה הראשונה ולהרגיש שהשמלה נתפרה עבורה!

בשלב הזה קרה לנו עוד משהו, שהשפיע על צילומי הקולקציה החדשה. העבודה על קולקציה חדשה היא מאוד אינטנסיבית – הרבה שעות איכות שלי ושל צוות התופרות עם הבובה עליה נתפרת השמלה. בובת התפירה היא הדוגמנית שלנו. אמנם תהליך העיצוב מתחיל בראש, ברעיונות, בהשראה ומהר מאוד עובר לסקיצות על הנייר – אך עיקר העבודה נעשית על הבובה – הנחת הבדים, החיבור ביניהם, ייצור הגיזרה ממש – ניתן להתאים אותה לכל מידה, לכל פרופורציה, לכל פרמטר במבנה הגוף הנשי. וזה מה שעשינו כדי לבחון ולבדוק איך כל דגם יוכל להחמיא ולהתאים לכל כלה וכלה.

שמלות כלה קלאסיות

בובת התפירה היא לא מתויגת, לא משויכת, לא מייצגת טיפוס מסוים – היא לא אשה ספציפית, אך היא כל הנשים כולן… הדגמים של הקולקציה גם הם מתאימים לכל אחת ולכל מבנה – וכאן נולד הרעיון לצלם את הקולקציה על בובת התפירה. דרך הצילום על הבובה רציתי להעביר בדיוק את הרעיון הזה יחד עם האווירה האמנותית, הדרמטית שבצילום השחור-לבן והשראה שקיבלנו מצילומי בובות אצל מעצבים אירופאים – הבנו שזו הדרך הנכונה להציג את הקולקציה.

זה היה תהליך מעניין, מלמד, מדהים שהניב קולקציה כל כך מדויקת, משורטטת, מחמיאה ונשית. וכתמיד – הדגמים מקבלים את השמות מהכלה הראשונה שמתחתנת בדגם – הדגמים קיבלו שמות כבר בתוך תהליך העבודה, ואתן הכלות האמתיות שלי – הייתן לאורך כל הדרך גם ההשראה וגם הגוף הנשי האמתי שדייק את העיצוב לתוצאות הסופיות שלו. תודה לכן.

שמלות כלה נוחות

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative