שמלת כלה עם מחוך


שמלת כלה עם מחוך או שמלת כלה נוחה, והאם חייבים לבחור בין השניים?

הפחד הגדול של הרבה כלות הוא שהן יסבלו בתוך השמלה במהלך כל הערב. בשביל יופי הרי צריך לסבול, לא? אז זהו, שלא חייבים. שמלת כלה יכולה להיות שמלה קלילה ונוחה, גם אם יש לה מחוך.

האם השמלה נוחה לך?

שמלת כלה צריכה להיות מונחת על הגוף באופן מושלם ולהדגיש ולחטב אותו – אבל, כשאת עומדת מול המראה ובודקת עת עצמך בשמלה תבדקי את השמלה גם בתנועה. מה קורה כשאת הולכת, רוקדת, קופצת, יושבת? אפילו ניגשים לשירותים מדי פעם. יום החתונה הוא ארוך ומלא פעילויות והשמלה צריכה להיות גם פונקציונלית.

שמלה מחטבת אך נוחה בדרך כלל מבוססת על מחוך פנימי או בגד גוף פנימי. תוודאי שנוח לך, שאת יכולה לפתוח לבד ובקלות, תבדקי שהאורך לא מפריע, שאת יושבת ורוקדת בלי לסבול, ששום דבר לא “בורח” בזמן שאת רוקדת או מרימה ידיים.

לכלות בעלות חזה גדול

לבנות החזה השופע – תבדקו היטב את יעילותה של החזייה הפנימית ואל תיקחו סיכון עם שמלת גב חשוף מדי כי זה בא על חשבון התמיכה וכתוצאה מכך פוגע בנוחות ובהנאה שלכן בזמן החתונה.

שמלת כלה עם מחוך

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative