שמלת כלה – מה המחשוף שלך?


אפשרויות רבות עומדות כיום בפני הכלה המחפשת שמלה ורוצה לבחור בקו מחשוף מחמיא. מחשופים שונים משדרים אווירה שונה ומחמיאים למבנה גוף מסוים.

סוגי המחשופים

מחשוף מרובע ומחשוף עגול יכולים להיות עמוקים וסקסיים, וגם סגורים, גבוהים וצנועים, הכל לפי בחירת הכלה ובהתאם לנטיות וסגנון אישי ולמבנה הגוף.

שמלת כלה מחשוף מרובע

מחשוף סירה יכול להחמיא לכלות גבוהות ולבעלות חזה קטן יחסית, משום שהוא מגדיל את החזה ומצמצם את הגובה.

מחשוף V מחמיא לסוגים שונים של מבנה גוף ומשתלב רבות עם שמלת מעטפת. יתרונו בכך שהוא מצר ומרזה. שילוב בין צווארון גולף למחשוף V קיים בשמלות שבהן הצווארון מכסה את הצוואר מאחור ופתוח בקו V צר ועמוק מלפנים, דבר היוצר מראה מלכותי ומאריך את הצוואר. אופציה נוספת היא מחשוף סגור מאחור ועם בד משוחרר תלוי מלפנים.

שמלת כלה מחשף V

מחשוף סטרפלס יכול להיות מעוצב בקו ישר לרוחב החזה, או בצורת לב התואמת את צורת החזה. ניתן לשלב את קו המחשוף עם תחרה או בד שקוף המכסה את החזה עד לקו הצוואר, ובצורה כזאת נוצר מראה מתוחכם, חושני וגם אלגנטי בו זמנית.

שמלת כלה סטרפלס

שמלת כלה סטרפלס עם ובלי חולצת תחרה

מחשוף לב עמוק, או עמוק פחות מדגיש את קו החזה והופך את שמלת הכלה לחושנית ורומנטית. ניתן לשלב מחשוף לב עם כתפיות או בשמלות סטרפלס.

כתפיות ספגטי יוצרות לשמלה חלק עליון דמוי גופיה עם כתפיות צרות במיוחד. שמלה עם כתפיים חשופות יכולה להיות משולבת גם עם שרוולים החושפים לגמרי את הכתפיים ומכסים רק חלק מהזרוע שתחתיהן. זהו מראה רומנטי מיוחד המחמיא גם לנשים מלאות.

מחשוף לב מחשוף לב עם כתפיות ספגטי וכתפיות תחרה

צווארון גולף המכסה את הצוואר, הוא בחירה ייחודית ומקורית כשמדובר בשמלת כלה. כאן הוא משולב לעתים קרובות בתחרה, בסאטן או בבדים דקים ועדינים אחרים, ויוצר מראה אלגנטי ורומנטי.

מחשוף א-סימטרי שבו השמלה תלויה על כתף אחת והכתף השנייה היא סטרפלס, גם הוא אופציה חדשנית ולא שגרתית לכלה.

שמלות כלה מחשופים

שילובים של שכבות וקווי מחשוף קידמי

ומה עם הגב?

שמלות כלה עם מחשוף גב עמוק ופתוח לחלוטין או חלקית בשילוב תחרות או כתפיות בצורת X נראות טוב במיוחד על כלות חטובות עם חזה יציב שאינו מצריך חזייה.

שמלות כלה עם גב חשוף >>

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative