שמלת כלה לחתונה על הים


חתונה על חוף הים – אין אירוע יותר רומנטי וקסום מזה, לאור השקיעה העוצרת נשימה, על רקע הרשרוש המרגיע של הגלים והרוח המלטפת של הבריזה הנעימה. פשוט מושלם! ואילו כדי שיהיה מושלם לגמרי חשוב שתתכנני נכון את שמלת הכלה המיועדת לחתונה על הים.

חתונה על חוף הים

הלוקיישן המנצח של החתונה על הים מחייב התייחסות מיוחדת בתכנון האירוע כולו. חייבים לבדוק היטב את מיקום החופה וכיוון הישיבה של האורחים כדי שלא יסונוורו בקרני השמש, לדאוג להצללה מספקת במיוחד אם מדובר בחתונה של יום שישי בצהריים, להכין תכנון פתרונות חלופיים או משלימים למקרה של רוחות, מזג אוויר שרבי או טפטופי הגשם ועוד. בחירה או עיצוב שמלת כלה לחתונה על חוף הים גם הם מורכבים מעט יותר במידה ויתרתם על האולם הסטרילי והמוגן מכל הפתעות הטבע. אז על מה חשוב לשים לב?

שמלת כלה עם מחשוף

שמלת כלה לחוף הים

חול, שמש, לחות ובריזה – אילה האורחים המיוחדים שמגיעים לכל חתונה על הים ואיתם תצטרכי להיתמודד כשאת מתכננת את הלוק שלך, לטוב ולרע. שמלת הכלה שלך חייבת להיראות ולהרגיש טוב בתנאי חוף הים, אחרת הדבר עלול די לקלקל את חוות החתונה כולה, וקודם כל עבור הכלה עצמה.

אין פתרון אחד לכל שמלות הכלה לחתונת חוף, אולם קיים מספר כללים של עשי ואל תעשי שהם בגדר התייחסות חובה לכל כלה שהחליטה להתחתן על הים:

  • אין כניסה לחוף הים לשמלות כלה נפוחות ומסורבלות
  • דלגי על שובלים או הינומות ארוכות
  • תני עדיפות לבדים קלים ואווריריים דוגמת שיפון ומשי
  • חצאיות מתרחבות או מסתובבות, תחרה, כתפיים חשופות ושילוב של שסע מעניקים תחושה של נוחות וקלילות
  • עקבים גבוהים וחול לא הולכים יחד. אם את מתכננת לדרוך על החול, תעדיפי נעלי כלה נמוכות או על פלטפורמה
  • תתאימי שאל או עליונית קלילה לשמלת הכלה כדי להשתלת על עור הברווז כשנהיה קריר

זה המינימום שכדאי לקחת בחשבון. כמובן, ברגע שנצלול לדקויות של הסגנונות והעיצובים השונים של שמלות כלה המיועדות לחתונה על חוף הים יתעוררו שאלות וסוגיות נוספות.

עיצובים של שמלות כלה המתאימים לחתונה על הים

חתונת חוף אולי יוצרת הגבלות מסוימות לגבי מאפיינים מסוימים של שמלת הכלה לאירוע, אולם בכל הקשור לבחירת הסגנון העיצובי כל האפשרויות פתוחות. הינה מספר הצעת שמצאנו כמתאימות מאוד.

שמלות בוהו שיק

שמלות כלה המעוצבות בסגנון בוהו שיק, או כפי שמכנים אותן  – שמלות בוהמיות, הן כמעט הדבר הראשון שעולה בראש כאשר חושבים על חתונה על חוף הים. כל הקונספט של שמלות בוהו שיק מבוסס על החיבור עם הטבע, לכן המראה שלהן מתמזג בטבעיות מושלמת עם האווירה של הים.

שמלת כלה עדינה

שמלות כלה קלאסיות

היתרון הבולט של הסגנון הקלאסי הוא בכך שהוא משתלב עם כל סביבה וכל חתונה. שמלת כלה קלאסית עדינה המעוצבת בקווים נקיים היא פתרון מצוין למתחתנים גם בחוץ וגם באולם.

שמלות כלה כפריות

שמלת כלה כפרית פשוטה וקלילה נראית טוב מאוד על רקע האווירה החופשית והפתוחה של חוף הים, מעצימה בה את המוטיבים של הטבע והזרימה של המים.

נוחות מעל הכל

זה נכון לכל חתונה, אבל סופר רלוונטי לחתונה על חוף הים – הכלה צריכה להרגיש בנוח, לנוע בטבעיות וחופשיות, להתרכז בחגיגה, בבן זוגה המיועד ובאורחים, לרקוד ולחייך ובטח לא להיות עסוקה בלסדר כתפיות, לחשוב איך להימנע מלדרוך על חצאית השמלה או להסתבך עם השובל. שמלת כלה נוחה היא אחד המפתחות המרכזיים לאירוע חתונה שמח ומוצלח.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative