שמלת כלה לחורף


שמלות כלה לחתונת חורף – מה מיוחד בהן ולמה לשים לב. בחירת העיצוב הנכון של שמלת כלה חורפית היא המפתח למראה הנכון, נוחות ומניעת דאגות מיותרות ביום החתונה.

חתונה חורפית היא אירוע מיוחד במינו, שונה במהותו מחתונה המתרחשת בחודשי הקיץ החמים או אפילו בעונות המעבר הקרירים. חתונה בחורף משנה את מרקם הצבעים של הנוף ומביאה עמה ניחוחות אחרים של גשם, אדמה רטובה וצבעי זוהר מרהיבים.

בחירתה של שמלת הכלה שתתאים לחודשי החורף אינה בהכרח אומרת שיש לעטות על הגוף שכבות רבות או לשנות את זווית המחשבה והקונספט העיצובי בצורה דרסטית. עם קצת יצירתיות ותחכום, שמלת כלה קלאסית אשר מעוצבת בסגנון אישי תוכל להתאים באופן מושלם עבור האירוע החורפי, בלי להתפשר על הלוק שחיפשת וחלילה בלי לגרום לך לרעוד מקור ביום חתונתך.

שמלות כלה לחורף

עיצוב שמלת הכלה לחורף

אומנם בישראל חודשי החורף אינם משתווים לחורף האירופאי, אבל גם כאן אתם עלולים למצוא את עצמכם במזג אוויר לא נוח לחגיגות, גשום או קר. חתונת חורף אינה מתחילה באירוע בעולם ממוזג וחמים, אלא מתרחשת כבר בשלבים המוקדמים של היום עם ההכנות לצילומים הכוללים איפור, סידור שיער והלבשת הכלה. המשימה הגדולה היא למרות מזג האוויר להצליח לשמור על כל היופי גם במהלך המעברים ממקום למקום וכמובן בזמן הצילומים אשר מתרחשים לרוב בחוץ.

בדים

בחירת הבדים אשר ממנה עשויה שמלת הכלה החורפית חיונית ביותר ונעשה שימוש בבדים מלאים, אטומים ובעלי נפח כדוגמת שמלות כלה משי וסאטן הנחשבים לכבדים לעומת בד שיפון קליל. כלות אשר בחרו שמלת כלה תחרה יוכלו להוסיף בטנה מבד סאטן במטרה להעניק שכבת אטימות מבלי לפגום במראה או בהרגשה שלה. אפשרות אחרת היא הוספת חולצה או שלרוולון שיחממו אותך כשאת בחוץ וניתנים להורדה לאחר מכן.

צללית השמלה

אלמנט זה הוא החשוב ביותר כאשר בוחרים שמלת כלה בין אם בחורף או בכל עונה אחרת. צללית השמלה מתאימה לגוף האישה והיא יכולה להיות צמודה לאורך כל הגוף, עם שובל או בלי, שמלה נפוחה בגזרה מלאה או בעלת גזרה A. שמלות כלה בחורף מתאפיינות יותר במראה מלא ואטום, צווארון גבוהה וגב חשוף. אבל, ניתן לשחק עם אפשרויות רבות בהתאם לרצון הכלה ובכך להעניק לה את העיצוב המושלם והרצוי.

אורך השמלה

ראוי לחשוב כי שמלת כלה חורפית תהיה ארוכה ומשתפלת עד לרצפה, אבל גם כאן ניתן לקצר את חצאית השמלה ולדרגה כך שתהיה חשיפה עדינה ואלגנטית לגוף הכלה עם רמיזה חושנית. נעלי כלה בחודשי החורף יקבעו באופן סופי את אורך השמלה והאפשרויות נעות בין נעל עקב סגורה ועד למגף צמוד לרגל.

שמלות כלה לחורף

שרוולי שמלת הכלה

בשנים האחרונות מיטב מעצבי האופנה ברחבי העולם נוטים להשתמש בשרוולים באורכים שונים בשמלות כלה, החל משרוולים קצרים עשויים מתחרה ועד שרוולים מתנופפים בשיפון ומשי. שמלת כלה עם שרוול ארוך בחודשי החורף תעניק את האטימות הנדרשת לחימום וזאת תוך שילוב של בדי תחרה ייחודיים ובדי אילוז’יין לעיצוב עדין ומרשים. אפשרות נוספת היא הוספה של עליונית מפרווה מלאכותית או מבדי סאטן ותחרה המתחברת אל השמלה ובשעת האירוע ניתנת להסרה וכך מתקבלת שמלה נוספת.

שימוש בצבעים

שמלת כלה באופייה היא לבנה אבל ניתן לראות שינויים רבים בתחום זה, במיוחד כאשר מגיעים אל חודשי החורף. שמלות כלה חורפיות מתאפיינות בשימוש בצבעי אפור בהיר, שמנת, אוף וויט, פלטינה כסופה ועוד. ניתן גם להוסיף חגורה בצבעים חמים יותר כמו חום, אדום ואפילו שחור שיבליטו את קווי המתאר של הגוף הנשי.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative