שמלת כלה טוניה

השמלה שפיית היער הייתה מבקשת לעצמה ביום חתונתה. שמלת שיפון לבנה שכולה תנועה, זרימה, רכות וטוהר. שמל שכולה כלה. הלובן הטהור והנקי המשתלב עם תנועת הבד בשרוול ובגב ועם הרקמה העדינה והמחשוף הייחודי והמרומז יוצרים מראה שיש בו משהו ראשוני, כמעט בתולי, כלה בהתגלמותה.


| בחזרה ל שמלות כלה - קולקציה "פיית היער" |

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590


המלצות


3 Responses to שמלת כלה טוניה

  1. מיטל

    תמרה היקרה שלי, תודה לך על הכל!!! השמלה הייתה נפלאה, קלילה ועדינה בדיוק כמו שחלמתי ורציתי. היחס שלך אליי היה מעל ומעבר למצופה – נתת לי הרגשה של נסיכה ובכל פעם שהבעתי את דעתי לא שללת אותי והקשבת לי והכנסת את השינויים שרציתי כדי שארגיש הכי בנוח בעולם. שוב תודה לך תמרה על הכל.




  2. יונית

    תמרה את אלופה!!! זאת השמלה הכי יפה בעולם!!! כבר במדידה השנייה ידעתי שזאת השמלה בשבילי. השאלות ששאלת אותי בפגישתינו הראשונה כיוונו אותי בדיוק למקום הנכון וידעתי שהשמלה הזאת תהיה שלי. את האדם הכי מקצועי שפגשתי והעבודה איתך ועם נטשה הייתה כייפית. תודה לך על הכל – היחס החם, המקצועיות, העובדה שלא עזבת אותי עד שהייתי הכי מרוצה ובערב החתונה הרגשתי מדהים. תודה לך תמרה מכל הלב.




  3. יערה

    עברתי הרבה סלונים של מעצבי שמלות כלה לפני שהגעתי לתמרה ולא מצאתי את עצמי בהם. כאשר הגעתי לתמרה השמלה השנייה שמדדתי ידעתי שהיא השמלה שלי. דיברתי עם תמרה כמה דקות והיא כבר ידעה איזו שמלה להציע עבורי. המדידות היו נעימות ביותר, תמרה ונינה התחשבו מאוד מבחינת זמני המדידות והתאימו עבורי את השמלה המושלמת. השמלה הייתה נוחה ביותר במשך כל היום והלילה! קיבלתי המון מחמאות כל האירוע!




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative