שמלת כלה בשני חלקים


שמלה מודולרית עם חצאית (או מכנסיים) וחלק עליון (חולצה או גופייה) מופרדים הפכה לאחרונה לטרנד החם באפנת החתונות הבינלאומית.

הגזרה והסגנונות

שמלות בשני חלקים אינן מיועדות לכלות שמחפשות שמלת הסינדרלה הקלאסית והסטנדרטית, אך מתאימה באופן מושלם לכלות המודרניות, אשר מעדיפות לוק שונה, נועז, שיקי ולא מתאמץ.

אז מה היא בעצם שמלת כלה בשני חלקים? לרוב, מדובר בתלבושת המורכבת משני חלקים מופרדים: הטופ” – גופיה צמודה, חולצה ארוכה או חולצת בטן רחבה וחלק תחתון – חצאית (ארוכה או קצרה) או מכנסיים (צמודים או מתרחבים). לעיתים, התלבושת בשני חלקים נראית זהה לשמלה הסטנדרטית “וואן פיס” ושני החלקים מתחברים וויזואלית למראה אחיד וסגור. במקרים אחרים, החלקים מופרדים באופן בולט ולעיתים אף נבדלים בגווני הצבע ובמרקם הבד כאשר הסילואט הכללי דווקא מדגיש את הניתוק שביניהם.

שמלת שני חלקים מאפשרת גמישות רבה בבחירת הסגנון. אפשר לעצב אותה בקווים פשוטים ומודרניים, להעניק לה מראה רטרו אפנתי או לחלופין לקשט אותה בתחרה ורקמה בהשראת וינטאג’ או סגנון בוהו שיק הרומנטי.שמלת מלת

היתרונות

בנוסף לאמירה האופנתית, לשמלת כלה המורכבת משני החלקים יש שלל יתרונות נוספים:

פתרון לחתונות הקיץ: תלבושת בשני חלקים מתאימה במיוחד לחתונת הקיץ החמה, מכוון שהגזרה הנושמת מאפשרת קירור ואוורור ומונעת הזעת יתר ותחושה של מחנק.

התאמה לשלבים שונים של החתונה: “המודולריות” של השמלה, אשר מאפשרת להחליף במהירות אחד משני החלקים, עוזרת לכלה להציג מראה שונה לטקס החופה הרשמי ולרחבת הריקודים הלא פורמלית. כך, למשל, בשלב קבלת הפנים או החופה, הכלה תלבש חצאית ארוכה ובשלב הריקודים תחליף את החלק התחתון לחצאית קצרה המאפשרת תנועתיות וגמישות. לחלופין, אפשר להחליף את החולצה הסגורה עם שרוולים ארוכים שנלבשה לטקס הרשמי, בגופייה קצרצרה ואוורירית בשלב הריקודים.

חסכון: תלבושת שני החלקים מאפשרת יצירת שני לוקים נפרדים במחיר של שמלה וחצי. כך, אם תכננת להשקיע בשתי שמלות נפרדות, שווה לשקול אופציה של שמלת שני החלקים כדי לחסוך זמן ותקציב.

נוחות ותנועתיות: שמלת שני החלקים לרוב תהיה נוחה, קלילה ותנועתית יותר. ליבוש שני חלקים אינו מחייב מחטבים ומחוכים חונקים ומאפשר להשתמש בבדים קלים וגזרות משוחררות לתחושה נינוחה ולחופש פעולה לאורך כל האירוע.

שמלת כלה בסגנון וינטג

טיפים ליצירת שמלת כלה בשני החלקים

1. בכדי להעניק מראה פרופורציונאלי לגוף, חשוב להקפיד על יצירת חלק תחתון ארוך יותר מהעליון, גם אם מדובר בחצאית מיני.

2. כדי להבליט את המותניים הצרים וליצור מראה מחוטב ונשי, פס החגורה של החלק התחתון יתחיל בקו המותן.

3. אם החלטת לחשוף את הבטן בעזרת חולצה קצרה, חשוב להקפיד על הפרופורציות הנכונות. החלק החשוף בלבוש שני חלקים אינו אמור לעבור 10 ס”מ.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative