שמלת כלה – את הראשונה שלי…


כל כך הרבה החלטות, כל כך הרבה ספקים ורצון אחד גדול שהכל יהיה מושלם. כל אלו הופכים את תכנון החתונה ואת בחירת שמלת הכלה לתהליך מאוד מבלבל.

זאת בדיוק הסיבה שצריך לגשת לכל הנושא כמו אל פרוייקט, בערך כמו שמתכננים טיול ארוך יחסית לחו”ל – לראות המון תמונות, לסנן, לקרוא המלצות, לסנן עוד קצת – עד שמצמצמים לרשימה קצרה, קולעת ממוקדת שאפשר לעבוד איתה. למה אני מתכוונת?

שמלת כלה נעמה

נדגים את התהליך מהעולם שאני מכירה הכי טוב – בחירת שמלת כלה.

לפני שיוצאים לסיבוב

1. כשאת מתחילה לראות תמונות של שמלות כלה באינטרנט – תסנני ותשמרי רק את מה שגורם לך התרגשות והתלהבות אמתיים. בסוף זה הרי הכל עניין של רגש, לא?

2. את התמונות שהכי התלהבת מהן תמקדי לכמה מעצבי שמלות כלה שאצל כל אחד מהם מצאת כמה וכמה דגמים שאהבת.

3. זה הזמן לסינון הכי חשוב – המלצות. אני לא בוחרת מלון בחו”ל גם אם הוא נראה מדהים, אין אין בבוקינג הרבה המלצות עם ציון 9 ומעלה…למה? כי זה הסינון שמבטיח לי שאהיה מרוצה אח”כ. אותו דבר עם שמלת כלה.התלהבת משמלה? תקראי מה יש לכלות אחרות לספר על המעצב/ת ועל התהליך. זה בד”כ עושה את כל ההבדל.

4. מחיר – רגע לפני שאת מתחילה בסיבובים – כדאי לוודא שהמעצבים ברשימה המצומצמת שלך הם בטווח המחיר שלך פחות או יותר.

שמלת כלה אורטל

כמה שמלות כלה למדוד?

לא, לא צריך לעבור בין 30 מעצבים ולגמור מרחקים ברגל. בשביל זה עשית את הסינון הראשוני. 3-4 מעצבי שמלות כלה ברשימה הקצרה מתאימים לשלב הראשון. בד”כ זה גם יספיק.

אבל ממי מתחילים? כל כך הרבה פעמים שמעתי מכלות שבאו לפגישה ראשונה את המשפט “את הראשונה שלי…” 🙂 לכבוד הוא לי כשכלה לעתיד בוחרת בי כתחנה ראשונה.

מאיפה להתחיל מאוד תלוי בך, באופי שלך ובצורת קבלת ההחלטות:

* מי שיודעת שהיא מקבלת החלטות מיד ומהבטן – תתחילי עם שמלת הכלה / המעצב שהכי התלהבת מהם.

* אם את יודעת שאת חייבת את חוויית החיפוש ולעולם לא תוכלי להחליט עד שלא תמדדי שמלות כלה אצל כל המעצבים שסימנת – אז תשאירי דווקא את השמלה שהכי ריגשה אותך לסוף.

בכל מקרה – לחזור למה שהרגיש הכי נכון. סיימת את הסיבוב הראשון וזה לא היה זה? חוזרים למחשב לסיבוב סינון נוסף….

בהצלחה ובעיקר, מזל טוב!

שמלת כלה ז'קלין

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative