שמלת כלה אדל

שמלת כלה הלקוחה מבתי האצולה האירופאיים. מעוצבת בסגנון מדוייק ומוקפד ועשויה שילוב של שיפון ותחרה אצילית במיוחד בצבע פנינה רך וחם, שילוב היוצר את המראה האצילי והקלאסי.

משלימים את המראה הזה העיטורים העדינים, עשויים חרוזים ופנינים, התוחמים את המחשוף ואת הכתפיות העדינות.

זו שמלה שיש בה ניגוד מקסים בין חלק עליון מוקפד ומפוסל לבין חצאית רכה, תנועתית ומתנפנפת כאילו נושבת בה הרוח. בניגוד זה מונח סוד קסמה.

 


| בחזרה ל שמלות כלה - קולקציה "פיית היער" |

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590


המלצות


2 Responses to שמלת כלה אדל

  1. דנה

    תמרה מהממת!! היחס האישי, תשומת הלב לפרטים הקטנים וההרגעה בנקודות החשובות… אין לי מילים, השמלה היתה מיוחדת, הבדים איכותיים והעבודה מדוייקת ומקצועית ביותר. מדובר בסטודיו קטן ואינטימי עם יחס אישי שעושה את ההבדל תמרה יקרה, תודה עזרת לי להפוך את היום המיוחד הזה לחוויה בלתי נשכחת שתלווה אותי כל החיים, דנה.




  2. יוליה

    לתמרה הגעתי אחרי שחברה מהעבודה שלחה אותי אליה. הגעתי מתוסכלת ועצבנית אחרי סיבוב אצל כמה מהמעצבים הבולטים בתל אביב שהמליצו לי לרזות קצת או ניסו לדחוף אותי לשמלות שהן לגמרי לא אני. רק אצל תמרה מצאתי שמלה שהיא בדיוק אני, שמלה עם קווים קלאסיים מבדים איכותיים שיושבת על הגוף בצורה מושלמת אך יחד עם זה נוחה. יש לי בעיות גב קשות והיה לי חשוב שהשמלה תהיה קלילה וכך היה. רקדתי והשתוללתי מבלי לשים לב בכל שיש לי שמלה ארוכה. הבדים העדינים והדוגמאות הרקומות העדינות פשוט יפהפיות. הדבר הכי חשוב היה היחס של תמרה (שהיא אישה מדהימה שאפשר לדבר איתה שעות) וגם עם היחס של נטשה שטיפלה בי במסירות ובאהבה. הכלות אצל תמרה יוצאות מושלמות ושמחות ורואים את זה בכל תמונה. לכל חברותיי המאורסות – אני ישר ממליצה על תמרה בתור אחת הספקיות הכי חשובות בחתונה.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative