שמלת וינטג’ יד שנייה


שמלת הכלה של ליידי רוז מסדרת הטלוויזיה “דאונטאון אבי” שהצליחה להדהים את הצופים ביופייה נקנתה על ידי ההפקה בחנות יד שנייה.

סידרת הטלוויזיה “דאונטאון אבי” משודרת מזה שנים רבות בערוצים השונים. בפרק האחרון לעונה בסדרה המדוברת שודרה החתונה שכולם ציפו לבואה – החתונה של ליידי רוז לבנקאי היהודי אטיקוס אלדריג’.

הכלה האהובה בסדרה בכיכובה של השחקנית לילי ג’יימס לבשה שמלת וינטג’ בצבע שנהב שבמקרה מעצבת התלבושות של הסדרה מצאה בחנות יד שניה. מעצבת התלבושות אנה מרי סקוט רובינס ערכה סקר שוק נרחב ברחבי חנויות וינטג’ בלונדון כמו בנוטינג היל, שוק הפשפשים של קליננקורט ועוד על מנת למצוא את שמלת הוינטג’ המושלמת שתגלם את המציאות המדויקת לפרטי פרטים של התקופה האדוארדית בסדרה. התקופה הזו התאפיינה בשינויים מהירים ודרסטיים באופנה. המחוך וריבוי השכבות שהיה כל-כך נפוץ במאה ה–19 אט-אט ננטש במאה ה – 20 ושמלת הוינטג’ של ליידי רוז משקפת בדיוק רב את הרעיונות העיצוביים של התקופה אשר במובן מסוים מקבילים למגמות האפנה היום בהן שמלות כלה בעיצוב וינטג’ רכות ונצמדות בקוים נקיים תופסות את מקומן של שמלות נסיכה נפוחות.

שמלת הכלה מחנות יד שנייה

השמלה המפורסמת נמצאה בחנות יד שניה, מקורית לחלוטין ובמצב מעולה. כאשר מדדה אותה השחקנית לילי ג’יימס היא התאימה כמו כפפה ליד.

סיפור מאוד עצוב עומד מאחורי שמלת הוינטג’ של ליידי רוז. השמלה שנמצאה בחנות יד-שניה במקרה, נמצאה במצב מושלם בתוך הקופסא המקורית של השמלה. היא לא נפגמה ולא נערכו בה שינויים. שוליי השמלה היו מדהימים, נקיים ולא היו עליהם סימנים כיאה לשמלת כלה משומשת. כנראה שהכלה שעמדה ללבוש את השמלה המופלאה הזו לא השתמשה בה מעולם. כמה עצוב – שמלה כל כך יפה, אף פעם לא נלבשה ורק ישבה לה בקופסא.

השמלה עלתה כמעט 2000 פאונד. לכאורה המחיר נשמע יקר אך אם ננתח ונחשב את העלות של שמלת כלה מודרנית נגיע בדיוק לאזור המחירים הללו.

שמלת הכלה הרומנטית משקפת את הסגנון העדין והנשי של ליידי רוז. בשמלה משובצים פייטים עדינים מוזהבים והיא מהודרת בקישוטים ושובל מעגלי. הכלה המסמיקה השלימה את המראה המושלם לשמלתה בעזרת כפפות משי לידיה ושרשראות פנינים לשיערה שהיו מהודקים עם ורדים בצבע שמנת והתאימו לזר הפרחים שלה.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative