שמלות כלה 2017


מחשופים צוללים, כתפיות נופלות, רקמות פרחוניות צחורות, פפיונים שובבים ונועזים ועוד הפתעות מרתקות – כל ההשראות של שמלות כלה 2017 מתצוגות האפנה הבינלאומיות.

מסלולי התצוגה של שבוע אפנת שמלות הכלה כהרגלם חושפים בפני העולם כולו את הטרנדים הגדולים לשנה הבאה. גם השנה קולקציות שמלות כלה 2017 של מעצבי העל בעלי שם עולמי גיבשו את דמות הכלה המודרנית, אלגנטית וחושנית עם בחירות עיצוב נועזות וחושפניות. אז מה הולכות ללבוש הכלות של 2017?

שמלת כלה עם גב חשוף

מחשופים צוללים

מחשוף V בשנת 2017 צולל עוד יותר עמוק ובעיקר בחלק הקדמי של השמלה. וטוב שכך. גזרה זו מאריכה את המראה הכללי של הכלה, מכניסה אותו למסגרת ומחמיאה לרוב הכלות, גם בעלות חזה גדול. מחשוף וי צולל המעוטר בדוגמת תחרה מסתלסלת או אפליקציית פרחים איכותית, יוצר מראה נשי ורומנטי. לעומת זאת מחשוף וי חלק בגזרה נקייה הוא אלמנט סקסי ביסודו שמוסיף נימה של מציצנות, פיתוי ועליזות.

שמלת כלה עם מחשוף

שמלת כלה שהיא אשליה

משחקי שכבות שקופות, החל מקווי מחשופים צנועים יותר מעוטרים בתחרה ועד שמלות שקופות לחלוטין עם רקמות מרשימות ודומיננטיות, ממשיכים את הטרנד הכובש של 2016 ואילו מגיעים לשיאים חדשים, הופכים למתוחכמים ומרשימים יותר. לעתים קשה להבחין היכן נגמר הבד ומתחיל הגוף, הגזרות והשכבות מתעתעים בצופה ולא מפסקים להפתיע.

שרוולים זורמים

אם את מתחתנת בשנת 2017 סיכוי גבוה שתבחרי בשמלת כלה עם שרוולי סרטים שנופלים מהכתפיים ומותירים אותן חשופות. גזרת שרוולים זו מוסיפה חיות ותנועה למראה השמלה, טוויסט של שובבות וניחוח עדין של וינטאג’. גם שרוולי טול שקופים זורמים ומתרחבים בחלקם התחתון מככבים בקולקציות שמלות כלה 2017.

שמלת כלה בסגנון וינטג

גזרת פפיון ענק

סרטים גדולים בעלי נפח ונוכחות קשורים בצורת פרפר הם גרסת ה-2017 לפפיון הקטן והשובב של פעם. קשירות בדים דרמטיות במותן או כחלק מחצאית השמלה נצפו על מסלולי התצוגה בחלק ניכר מקולקציות שמלות הכלה והפכו לנושא המרכזי של שמלות כלה רבות, הוסיפו מראה תלת מימדי, כמעט גאומטרי, לעתים באופן אסימטרי.

שמלות כלה עם קולר

קולר גבוה נראה לאחרונה יותר ויותר לא רק בשמלות כלה, אלא גם במגמות האופנה בכלל. שמלות כלה עם קולר גבוה מאופיינות במראה ארוך, מלכותי ויוקרתי. אפשר לשלב את הקולר עם תחרה מדורגת איכותית למראה קלאסי ואלגנטי או ללכת לכיוון מודרני עם בדי סאטן חלקים בשילוב אלמנטים שקופים. תסרוקת אסופה ועגילים גדולים ונופלים משתלבים יפה עם קולר.

שכמיות

שכמיות הן פרט מרענן בקולקציות שמלות כלה 2017, מוסיף נפח ומסגרת, מעניק מראה מודרני וחד. שכמיות הן תחליף מצוין לשובל המסורבל ופתרון מודולרי נפלא ללוק הצנוע לחופה. לאחר מכן ניתן להוריד את השכמיה ולהופיע מול קהל המוזמנים בגרסה החשופה יותר ופחות רשמית של שמלת כלולותייך.

שמלות כלה 2017 – המראה הקלאסי

עיטורי נוצה עדינים

נוצות מלוות את קולקציות שמלות הכלה מזה מספר עונות ונראה שגם ב-2017 הן עדיין פה ותופסות מקום מרכזי ומכובד על מסלולי התצוגה. נוצות מוסיפות תנועה וקסם מיוחד לשמלות הכלה המעוצבות בגזרה הפשוטה ביותר. לא משנה אם בחרת לקשת בנוצות רק את קצה החצאית או לבחור באפשרות של חצאית שכולה נוצות, התוצאה תהיה אוורירית, קלילה ושובבה והנוצות ירקדו יחד איתך על רחבת הריקודים.

שובלים והינומות

המראה המלכותי של שמלת כלה קלאסית לרוב כולל שובל או הינומה, או את שניהם באופן מסורתי. ואילו אין מסתבר שאופנה זו לא מתחלפת, היא כאן גם ב-2017. הינומות מרשימות ושובלים ארוכים עם הדגשים חזקים של תחרה, רקמה, חרוזים או אבני סברובסקי הנוצצות, מתנופפים ברוח בצילומי הקטלוגים החדשים ומעניקים למראה הכלה אווירה של זוהר ודרמטיות.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative