שמלות כלה 2017 – מאחורי הקלעים


בריזה קרירה מהים והרעש המרגיע של הגלים – תפאורה מושלמת לצילומי קולקציית שמלות כלה.

לקולקציית שמלות כלה 2017 >

לימדו אותנו שלדברים טובים לפעמים צריך לחכות ובטח שצריך לשתף. אז אנחנו משתפות אתכן בצילומי מאחורי הקלעים של קולקציית גן העדן החדשה שלנו.
תודה רבה לכל מי שלקח חלק בהפקה הקסומה הזאת:

צילום וידאו ועריכה Maxim Golovanov Photographer

צילום סטילס Ella Uzan

עיצוב שיער ואיפור Patrick Oved

תכשיטים לכלות איה בן יעקב

קולקציית שמלות כלה 2017

קולקציית שמלות כלה 2017 קיבלה את השם הרומנטי “גן העדן”. הדגמים החדשים של שמלות הכלה מציגים קו חדש בסטודיו תמרה אשר עוסק במוטיבים של רכות של שמלות קלילות ועדינות, אולם גם מביא חדשנות של גזרות צמודות וסקסיות יותר, אלמנטים שקופים ונועזים, חיבורים ייחודיים בין סוגי בדים, סגנונות שונים, חיתוכים מדויקים וזרימה, בדים נשפכים, מחשופים עמוקים וחושניים.

הקולקציה החדשה פורסת בפני הכלות סגנונות עיצוביים מגוונים לבחירה. תוכלו למצוא בה שמלות כלה המעוצבות בסגנון וינטאג’ של פעם, שמלות בוהמייניות משוחררות ונוחות, שמלות כלה אורבניות לכלות המחפשות אחר הלוק העירוני, שמלות תחרה קלאסיות המעוצבות הקו נקי עם הטאץ’ המיוחד של תמרה שהופך את שמלות הכלה שלה לייחודיות.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative