שמלות כלה – קולקציה “חוויה אורבנית”

קולקציית שמלות כלה אורבניות – נשיות, זוהר ותעוזה בקווים נקיים ואצילים עם נגיעות וינטאג’ רומנטיות.

[product_category category=”שמלות כלה 2014″ columns=”4″ per_page=”20″] שמלות כלה 2014

על הקולקציה

כמו תמיד, אני קודם כל ממשיכה בקו שלנו האצילי והנקי, ויחד עם זאת שמשדר פשטות. הקווים האלו הם מה שמאפיין אותי כמעצבת והם מה שמביא אלינו לסטודיו כלות, שרוצות להיות מיוחדות, מכל רחבי הארץ שזה בדיוק הסגנון שהן מחפשות, וחשוב לי יותר מהכל להיות נאמנה לעצמי ולקהל הלקוחות שלי.

המחשבה העיקרית מאחורי הקולקציה היא הכלה – בקולקציה החדשה השקענו הרבה מחשבה באיך לתת לכלה לבלוט ביום המרגש בחייה. לא לבלוט בזכות נצנצים וזוהרים אלא איך להבליט אותה, את האישיות שלה, את מי שהיא. איך השמלה יכולה לתת לכלה ביטוי מלא באופן כזה שלא תצטרך להתאמץ להיות יפה, זה פשוט יקרה באופן טבעי.

שמלות כלה 2014

השמלות מעוצבות כך שיזרמו עם הכלות באופן פיזי ומטפורי – גם זרימה פיזית של הבד באופן הכי טבעי והכי מחמיא על הגוף, וגם זרימה נפשית עם הכלה.

החוזק של השמלות הוא למעשה באיך שהכלה מרגישה בתוך השמלה – השמלה תוחמת את קווי הגוף באופן המחמיא ביותר, מחטבת את הגוף ומשדרת נשיות וסקסיות וזאת במקביל להיות השמלה נוחה ומאפשרת חופש תנועה מושלם. הכלה יכולה לרקוד, לשמוח ולהשתולל בחופשיות תוך שהיא מרגישה הכי יפה, הכי סקסית והכי מיוחדת בעולם. כל הזוהר הפנימי מקרין החוצה באופן הזה…ולזוהר הפנימי הזה אין תחליף.

שמלות כלה 2014

בכל קולקציה, הבדים מבטאים הרבה מההשראות לדגמים. בקולקציית שמלות הכלה הקפדנו על שימוש בבדים נעימים, רכים וזורמים – גם בדים חלקים וגם תחרות, ובעיקר – השילובים ביניהם. השילוב בוא מה שיוצר את התנועה, ושילוב נכון ומתוחכם יוצר את הקסם. להוסיף את המילה תחושה משחקים בין בדים, מחשופים מעניינים, גב פתוח באופן מחמיא ומיוחד – הם כולם המרכיבים של הקולקציה החדשה והמרגשת שבדרך..

שמלת כלה מונאקו - שמלות כלה 2014

שמלות כלה 2014 בבלוג של תמרה

שמלות כלה 2014 – הצצה ראשונה

שמלות כלה 2014 – הצצה ראשונה

נראה כי רק התחלנו את השנה, אך קולקציות אביב 2014 של המעצבים הבינלאומיים כבר נותנות את הטון. הצצה ראשונה למסלולי תצוגה של שמלות כלה 2014. טעימות מקולקציות שמלות כלה 2014 של קרולינה הררה, Theia, מגי סוטרו, גלריה לבנה “שמלות הכי טובים” – יריד 2014 של ערוץ האופנה בלונדון. שמלות כלה אלגנטיות ומלכותיות, ענני טקסטים רכים ובוהקים.

שמלות כלה 2014 של מוניק לולייה

שמלות כלה 2014 של מוניק לולייה

שמלות הכלה של לולייה בקולקציית אביב 2014 הן על טהרת הצבע הלבן הקלאסי והאצילי. בין שמלות הכלה דגמים במגוון אורכים: שמלות קצרות עד אמצע הירך, שמלות עד הברך, וגם שמלות ארוכות שמגיעות לרצפה עם חלק תחתון שופע ונשפך. הדגמים שומרים על נוחות, וכלה יכולה להעביר בהם בנעימים את ערב חתונתה מבלי לחוש סרבול בתנועותיה.

שמלות כלה צבעוניות

שמלות כלה צבעוניות

קולקציות שמלות הכלה 2014 של ורה וונג, מעצבת שמלות כלה אמריקאית בעלת שם עולמי, מתאפיינת במשחקים דרמטיים בין לבן וצבעים אחרים. בשמלות כלה מקולקציית סתיו-חורף ניתן לראות גוונים עזים של ורודים וסגולים, אדום וצהוב חיוור. שילובים של בדי מלמלה ומשי בתפירת עלית איכותית, בשילוב תחרה, בדי שיפון קלים, שקופים או חצי שקופים.

שמלות כלה 2014 בברצלונה

שמלות כלה 2014 בברצלונה

1,800 אורחים יצאו נדהמים פעם נוספת במהלך תצוגת האפנה שנערכה בברצלונה, שבה הוצגו קולקציות שמלות כלה 2014 של Pronovias, Atelier Pronovias ו-Elie Saab . בין הצופים שנהנו מהפרזנטציה הייחודית נראו כמה סלבים מעולם הקולנוע והאופנה, עיתונאים וקניינים בינלאומיים, ודמויות ידועות בספרד ובעולם.

 

צילומי הקולקציה

עוד על צילומי קולקציית שמלות כלה 2014 >>

 

קולקציות שמלות כלה

  • שמלות כלה 2016

    חלום בשחור לבן

  • שמלות כלה 2015

    פיית היער

  • שמלות כלה 2014

    חוויה אורבנית

  • שמלות כלה 2013

    אושר טבעי

  • שמלות כלה 2012

    זוהר של פעם

  • שמלות כלה 2011

    בין ערביים

  • שמלות כלה במבצע

    TAMARA OUTLET


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative