שמלות כלה – עשי ואל תעשי


ההתרגשות בשיאה, התאריך כבר נבחר ותכנון האירוע יוצא לדרכו. אחד הדברים המרכזיים שיעמדו בדרך ליום המיוחל תהיה שמלת הכלה. השמלה שתפיל לסתות לרצפה ותשאיר את כולם עומדים בהשתאות נפלאה עם דמעות של שמחה בעיניים למראה המרהיב של האישה הצועדת לעבר בן-זוגה.

תהליך בחירת שמלה כלה כרוך בהמון החלטות החל מסוג וצבע הבד, הגזרה, סגנון העיצוב, פרטים של חריזה מיוחדת ואבנים מעוטרות ונוצצות ועוד. כדי קצת להקל על הכלות לעתיד הבאנו מספר טיפים של עשי ואל תעשי שעזרו לך לפקס את המחשבה.

שמלת כלה עם שרוול ארוך

צילום מהחתונה של קטיה ודניאל

מה לעשות

מקום האירוע מכתיב את אופי השמלה

התאימי את השמלה למקום האירוע. אם האירוע מתרחש בגן אירועים חשבי על שמלה קלילה עם בדים נושמים שתעמוד באירועי הערב המתוכננים. אם האירוע נמצא בחוף הים, השמלה המתבקשת תהיה קצרה יותר, ללא שובל כדי לא לשקוע בחול. השמלה הפורמלית יותר תתאים לאירוע באולם סגור ושם תוכלי לכלול שובל, שמלה באורך מלא ומחוך מעוטר ומשובץ לפי טעמך.

50 גוונים של לבן

לא משנה באיזה סגנון תחליטי לעצב את השמלה, חשוב עוד יותר להתאים את הגוון הנכון של הלבן לצבע העור. יש כל כך הרבה גוונים רומנטיים ומתוחכמים של קרם, שנהב, שמנת, צבעים שיחמיאו לעורך ולשער. אבל בכל מקרה היזהרי משמלת כלה לבנה מדי שעלולה להיראות זולה.

מדידות בראש פתוח

ההחלטה על הצורה של השמלה מצריכה ראש פתוח. ישנם אינספור דוגמאות של שמלות כלה ולעיתים בתהליך המדידה יציעו לך דברים שלא יראו טוב בתחילה. שמרי של ראש פתוח ונסי למדוד אותן, את תופתעי מהתוצאה.

הלבשה תחתונה

בחירה נכונה של בגדים תחתונים יכולה לשנות לגמרי את המראה המעוצב של השמלה על הגוף. התאמה נכונה של חזייה או תחתונים מעצבים ומחטבים יכולים לעשות נפלאות במקומות בעייתיים.

לצאת מהקופסה

מסורתיות היא לא שם המשחק כאן. ניתן לצאת מהקופסה הפורמלית של שמלות הכלה ולאתגר את עצמך בשינויים מיוחדים. התייעצי עם המעצבים וראי היכן ניתן להוסיף טוויסטים שיהפכו את השמלה מרגילה למדהימה. יחד עם זאת תשתדלי להישאר עצמך ולא לביים דמות שהיא שונה לחלוטין ממה שאת.

אביזרים ותכשיטים הם שם המשחק

אבזור נוסף על הגוף יכול לשנות גם שמלת כלה לבנה פשוטה. עגילים נוצצים, שרשרת בצבע שונה, חגורה רקומה, אלה הם רק חלק מדברים שאותם ניתן לעשות על-מנת להעניק מראה נפלא ומיוחד לשמלה.

נעלי כלה

נעליים הם חלק ניכר מהתלבושת. רכשי נעלי כלה נוחות או אפילו חשבי על כפכפי אצבע להמשך האירוע. אין טעם לשבור אצבעות רגליים ביום המיוחד הזה. השאירי את הנעליים הלבנות והנפלאות לצילומים ולחופה. הצטיידי בעוד זוג נוח ואל תתביישי לנעול אותן.

שמלת כלה עם תחרה

צילום מהחתונה של שני ואושר

מה לא לעשות

החופה זה לא הכל

אל תתני לחלק המסורתי יותר של החתונה לקבוע את עיצוב השמלה. אם הקונספט הוא שמלת כלה סקסית, עם מחוך ללא כתפיות וקיים חשש מהחופה ותגובתו של הרב, הביאי איתך עליונית מבד אטום יותר שתכסה אותך במהלך הטקס. את העליונית תוכלי להסיר מיד בתומו והשמלה הסקסית תמשיך בדרכה.

פשוט מדי

אל תתלבשי בצורה פחות רשמית מאשר האורחים. אם האירוע הוא פורמלי לחלוטין ומצופה מן האורחים להגיע לבושים בחולצות מחויטות ושמלות מהודרות, גם הכלה צריכה להיות לא פחות ממדהימה ונוצצת. את הדברים הללו ניתן להשיג על-ידי חריזה מיוחדת ואבזור שונה של תכשיטים.

שובל ארוך

אל תלבשי שמלה עם שובל ארוך מאוד. השובל יאט ויסבך את מהלך האירוע עצמו. אם בכל זאת ישנו שובל מלא או חלקי, ודאי שניתן לנתק אותו מן השמלה במהלך האירוע. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, על-ידי קליפסים, כפתורים, תפירה מיוחדת ועוד.

עומס יתר

כל המוסיף גורע, גם במקרה הזה. למרות ששמלת הכלה היא מיוחדת ומדהימה, היא צריכה להישאר כזאת מבלי להעמיס יותר מידי. אם השמלה מעוטרת באבנים וקריסטלים, התכשיטים יהיו עדינים וצנועים יותר. אם השמלה לבנה, חלקה בקווים נקיים, יש מקום להשתמש בתכשיטים בולטים. אבל, גם שיבוץ אבנים וגם תכשיטים בולטים יהיו יותר מידי.

שמלת כלה עם הינומה

הצילום מהחתונה של קורל ונוי

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative