שמלות כלה סקסיות


מצעד שמלות כלה סקסיות.

שמלות כלה סקסיות בסטודיו תמרה >

השנה עומדת להסתיים ומעצבי האופנה הגדולים בעולם כבר חושבים ומעלים את קולקציות שמלות הכלה לשנת 2016. אך רגע לפני שזה קורה בואו נראה ונזכר בכמה שמלות נפלאות וסקסיות שיותירו את האורחים המומים ושמוטי לסת שהיו לנו בשנה היוצאת.

השסע הארוך ביותר

מעצבת האופנה לבית ריביני, מציגה שמלת כלה בצבע אפור אבן, תוך שימוש בשכבות של בדים שופעים. חלקה העליון של השמלה מעוצב במחשוף V עמוק מאוד עד לנקודת החיבור של החצאית, והיא עצמה בעלת שסע ארוך המאריך את הרגליים.

ללכת בלי ולהרגיש עם

שמלת כלה סקסית שמעוטרת בדוגמאות פרחוניות לבנות בחלקה העליון של השמלה למתן כיסוי מלא בחלקה הקדמי של השמלה. המעצב אנג’ל סנצ’ז מציג שמלת כלה סקסית עם חלק תחתון אטום לגמרי וחלק עליון חשוף למחצה הנתמך על-ידי רשת בצבע גוף.

מחשוף קריסטלים

כלה היא נסיכה ביום חתונתה, אך היא יכולה להיות גם נסיכה וגם סקסית באותו הזמן. המעצבת ברטה הצליחה לשלב בין מראה סקסי ודרמטי לבין מראה נסיכותי תוך שימוש בבדים שופעים ונפוחים ושיבוצי קריסטלים במחוך השמלה.

איזון מסורתי-סקסי

בית האופנה לאזארו מציג שמלות כלה בצבעי שמפניה ואוף-וויט במראה מסורתי, תוך שימוש בתחרות ובבדים שקופים. מראה השכבות מעניק לשמלות הוד עם אשליה של שקיפות לאורך כל חלקי השמלה.

השמלה הוורודה

המעצב נעים קאן משתמש ברקמות עדינות, חריזת פנינים ובבדי תחרה בצבעי ורוד עתיק כדי ליצור שמלת כלה סקסית עם מחשוף עמוק. השמלה עצמה אינה שקופה לגמרי ונותנת את האשליה הזאת על-ידי החריזה העדינה המקומות הנכונים.

וינטג’ סקסי

בית האופנה תאיה מציג שמלת כלה בסגנון וינטאג’ של שנות ה–20 עם קווים נקיים ומראה מחטב המחבק והמעצב את כל הנקודות הנכונות בגוף האישה.

שחור זו לא מילה גסה

המעצבת קלייר פטיבון מביאה שמלת כלה לא שיגרתית. שמלת תחרה בצבע שחור עם ביטנת מיני בצבע גוף למתן כיסוי מספק אך סקסי לכלות לא שיגרתיות המחפשות שינוי ומרד נגד הצבעים המסורתיים.

שמלת מארי אנטואנט

גליה להב מעצבת שמלת כלה לבנה עם חצאית רקומת פרחים ושימוש בבדים שקופים ורכים. חלקה העליון של השמלה רקום בקריסטלים ודוגמאות יוצאות דופן ומיוחדות. שמלה במראה דרמטי עם מחשופים נדיבים.

הכיסוי שלא מכסה

שמלת כלה אמורה להיות לבנה ויחסית צנועה אבל המעצבת ענבל דרור לקחה את השמלה שלה למימדים אחרים לגמרי. היא עיצבה שמלה שקופה ונועזת עם רקמת יד במקומות הנכונים. הדבר היחיד בשמלה הזו שמזכיר שמלה מסורתית הוא השובל הלבן והנפוח שבתחתיתה.

שמלת מכנסיים

ניתן לשלב בשמלת כלה גם מראה מכנסיים לנוחות ולסקסיות. מארק זונינו מגיש חליפת כלה העשויה מחלק אחד רצוף. החליפה הזו כוללת מחשוף V עמוק ותחרה שקופה עם בטנה למראה סקסי ולא שגרתי.

שמלות כלה סקסיות

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative