שמלות כלה ורודות


מי אמר ששמלת הכלה חייבת להיות לבנה? כלות מפורסמות רבות החליטו שהגוון הוורוד הופך את שמלת הכלולות שלהן למושלמת.

ביאטריס בורומאו

לחתונת השנה של מונקו, פנתה הכלה ביאטריס בורומאו למעצב העל ולנטינו כדי שיגשים את חלומותיה. הכלה סירבה להיות כלה מסורתית הלובשת לבן ביום כלולותיה והחליטה להינשא לבחיר ליבה בשמלת חתונה בצבע ורוד חיוור עם שיפון ומשי מעוטר בתחרת זהב.

בית האופנה של ולנטינו פירסם תמונה של ביאטריס ובעלה פייר בנוסח של רגע מתוק במרפסת הארמון. אין פלא שביאטריס בחרה במעצב העל – ולנטינו שיעצב עבורה את שמלת הכלה הלא שגרתית. דודה של הכלה ניהל בעבר את בית האופנה “ולנטינו” כאשר זה השתייך לקבוצת “מרזוטו”.

ג’סיקה בייל

ג’סיקה בייל נישאה לג’סטין טימברלייק באוקטובר 2012. ג’סיקה צעדה לעבר חופתה בשמלה ורודה כצבעם של עלי כותרת מבית מעצב שמלות העילית ג’אמבטיסטה וואלי. השמלה הודגשה על-ידי שכבות של טול עדין והייתה בדיוק מה שרצתה הכלה – “רומנטיקה, רומנטיקה, רומנטיקה, גחמנית ודרמתית”. כאשר הביט בה בעלה לראשונה צועדת לעברו הוא חשב שהיא הדבר היפה ביותר שראה.

ריס ווית’רספון

השחקנית הנודעת, ריס ווית’רספון החליטה שלא לשבור לגמרי את הכללים ביום חתונתה. הכוכבת לבשה שמלת מחוך סטרפלס לבנה שעוצבה על-ידי מוניק לולייה. השמלה הייתה מורכבת מתחרת שנטילי וחצאית באורך מלא בגזרת A. כדי לשבור את הלובן של שמלתה היא נעזרה בסרט בצבע ורוד–חום שנכרך סביב מותניה והוסיף חן וצבע למראה הכללי.

אן הת’אוויי

לבושה בשמלת ולנטינו, אן הת’אוויי נישאה לאדם שולמן בספטמבר 2012. לכוכבת “יומני הנסיכה” הייתה את חתונת החלומות שלה. שמלתה הייתה שמלת כתף עם שכבות של שיפון. היא השלימה את מראה הנסיכה שלה עם הינומה ארוכה וסרט לראש בהשראת שנות העשרים.

גוון סטפני

גוון סטפני נישאה לגאווין רוסדייל בספטמבר 2002. טקס החתונה הראשון נערך בלונדון וכעבור שבועיים נערך טקס חתונה נוסף בלוס אנג’לס. לפי דבריה של גוון, היא רצתה שתי חתונות כדי לזכות בהזדמנות ללבוש את שמלת הכלה בעיצובו של המעצב ג’ון גליאנו יותר מפעם אחת. השמלה הלבנה עם הצביעה הורודה המיוחדת עוצבה עבור גוון סטפני על-ידי גליאנו בעצמו.

קיילי קאוקו

לבושה בשמלת מחוך סטרפלס ורודה שופעת בשכבות של שיפון בעיצובה של ורה וונג, נישאה כוכבת הסידרה “המפץ הגדול” לבחיר ליבה בליל הסילבסטר.

פורשיה דה רוסי

פורשיה דה רוסי החליפה נדרים עם אלן דג’נרס בשמלה מעודנת של המעצב זאק פוזן. השמלה הייתה מורכבת מחצאית טול בצבע סומק טבעי וגיזרת גב חושפנית. השחקנית והקומיקאית נישאה בפרטיות ביתם בבוורלי הילס באוגוסט 2008.

ג’וליאן מור

ג’וליאן מור בחרה שמלה אלגנטית, ללא שרוולים בצבעי לילך של פראדה כשהיא התחתנה עם ארט פרוינדליך בשנת 2003. הכוכבת השלימה את המראה שלה בעזרת עגילים נוצצות בצבע ירקרק שהשאילה מחברתה הטובה אלן ברקין.

שרון סטון

בהתחשב בכך שהיא התחתנה בולנטיינס דיי, שרון סטון בחרה כראוי ללבוש שמלה וורודה כשנישאה לפיל ברונשטיין בשנת 1998. שרון סטון לבשה שימלת שיפון ורודה בגזרת A לכל אורכה שעוצבה על-ידי המעצבת הנודעת ורה וואנג שידועה בעצמה כמעצבת לא שגרתית.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative