שמלות כלה וינטאג’ 2017


בהשראת הדמויות האיקוניות והנצחיות של הוליווד הישנה והזוהרת, גם השנה שמלות כלה המעוצבות בסגנון וינטאג’ ממשיכות לרגש ולהפתיע. אבל אל תתבלבלו, לא מדובר במחזור של העיצובים המוכרים שהתרגלנו אליהם בתקופה האחרונה – רוח רעננה של מראות ייחודיים, גזרות בקווים חדשים, חומרים, שילובים ואביזרים מעולם עדכני של ימינו מעניקה לעיצובים של פעם אופי חדש, חושפת זוויות מופלאות של עולם הרטרו המוכר והאהוב, מוספה שפיץ מרגש ונועז לטעם הנוסטלגיה המתוקה של פעם.

בשנת 2017 הקולקציות החדשות של שמלות כלה וינטאג’ חושפות כיוונים והדגשים עדכניים. קישוטים מתכתיים בצורות גיאומטריות מאדרות את הבדים האיכותיים, פאייטים עדינים ושובבים מנצנצים כמו כוככבים, פנינים אציליות וזוהרות בוהקות על גבי המחוכים המחוטבים. ההשראה המובהקת של שנות ה-20 הסוערות של המאה הקודמת הניכרת בעיצובים נאו קלאסיים ורוח האר דקו עושה קאמבק בעולם האופנה של שמלות כלה ותופסת מקום דומיננטי ומובהק בקונספט הוינטאג’ החדש.

תבניות גיאומטריות

בדומה לתחרת שברון, בשמלות כלה וינטאג’ החדשות דגמים גיאומטריים מעודנים המעוטרים בחריזה ופנינים לקוחות מהעידן הרומנטי של אר דקו.

צבעי הנוסטלגיה של שמלות כלה

גווני שמפניה, סומק עדין, זהב חיוור וצבעי גוף הם הבחירה הפופולרית של הכלות המשחזרות מחדש את הזוהר של תור הזהב של הוליווד. פלטת הצבעים של שמלות כלה וינטאג’ יוצרת אווירה אצילית, רומנטית, חושנית ומאופקת בו זמנית.

גזרות חושניות

הפאר, היוקרה והתהילה של השטיח האדום מעניק השראה לצלליות הצמודות והמפתות של שמלות כלה וינטאג’. גזרות זורמות ונשפכות של שמלות כלה בעלות מותן נמוך בהשפעת המוטיבים של שנות ה-20 עדיין בעניינים גם השנה. לצידן מופיעות הגזרות הגבוהות אלגנטיות ומחוטבות, צמודות לכל האורך השמלה או נפתחות לפתע עם חצאית טול עדינה והאוורירית שמעלה זיכרון מרגש של עולם הבלט הרומנטי.

חריזה שופעת

עולם הזוהר והמותרות של תחילת המאה הקודמת מקבל ביטוי בין היתר בקישוטי פנינים וגם חריזה עשירה שנראית כמו תכשיט מפואר ועליז. מלאכת יד של רקמות חוטים מוקפדת ומדהימה ביופיה, דוגמאות חרוזות על גבי הבדים השופעים יוצרים מראה של יוקרה הכמעט מושחתת מהעידן של גטסבי האגדי.

שמלות כלה וינטאג’ של תמרה

בקולקציית שמלות כלה “גן עדן” ניכרת השפעתו של סגנון הוינטאג’ של פעם. מוטיבים רומנטיים זורמים הלקוחים מעולם הצומח כזיכרון מרוחק של עיטורי אר נובו יוצרים שפע חזותי ומשתלבים בגזרות החושניות והאלגנטיות בעדינות מתוחכמת וכובשת, מנהלים דו שיח מרתק עם השפה העיצובית המודרנית האורבנית של ימינו.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative