שמלות כלה ברחבי אסיה


מסביב לאסיה בשמלות כלה מסורתיות וססגוניות.

שמלת הכלה המקובלת ברחבי העולם היא בצבע לבן, אופ-וויאט וקרם. ואילו כלות רבות ברחבי אסיה בוחרות ללבוש שמלת כלה מסורתית צבעוניות בנוסף לשמלה הקלאסית הלבנה.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=DVahZ5NaxCo]

שמלות כלה בתאילנד

שמלת כלה תאילנדית מסורתית היא שמלת מעטפת. לעתים אסימטרית עם כתף אחת חשופה וצעיף משתפל המחובר לחלקה העליון. הצעיף מותיר רושם של צניעות עדינה עם מגע של רוך. צבעי פסטל וקרם הם הצבעים היותר נפוצים בקרב שמלות כלה תאילנדיות.

שמלות כלה אפגניות

שמלות כלה אפגניות הן שמלות המשתייכות לתרבות של השבטים הנודדים. שמלות אלו מגיעות בצבעים עזים במיוחד ונתפרות עם רקמה בעבודת-יד איכותית וייחודית. ניתן לראות כי ירוק הוא הצבע השולט בשמלות כלה אפגניות, וזאת הודות לחשיבותו במסורת האסלאמית שקושרת אותו ישירות לגן-עדן.

שמלות כלה בוייטנאם

שמלת הכלה המסורתית בווייטנאם נקראת “האו-דאי”. זוהי שמלה בעלת שני חלקים עיקריים: טוניקה העשויה מבדי משי ומכנסיים. לשמלת הכלה הוייטנאמית מתלווה כתר מרהיב הנקרא “קאן-דונג”. הצבע הנפוץ ביותר בקרב שמלות כלה וייטנאמיות הוא הצבע האדום. צבע זה נתפס כמביא מזל עבור הזוג המאושר ואפשר לראות עיצובים רבים של שמלות כלה וייטנאמיות בגוונים שונים של אדום.

שמלת כלה הודית

כאשר חושבים על כלה הודית מדמיינים קעקועי החינה שעוטרים את גופה ותכשיטים עליזים וכבדים על פניה, ידיה ורגליה. ואילו שמלת כלה הודית מסורתית מרהיבה לא פחות.

ליבוש הכלה המסורתית בהודו כולל חולצת משי בגובה המותן עם שרוול או ללא, צעיף סרי מבד משי עוטף וחצאית משי בגווני אדום. שמלות כלה הודיות יכולות להיות שמלות כבדות משקל וזה הודות לרקמה המיוחדת המיוצרת בעבודת-יד ומשקלם של הקישוטים והתכשיטים העוטים את הבד עצמו.

 

שמלות כלה קוריאניות

שמלת הכלה המסורתית בקוריאה נקראת “האנבוק” והיא בנויה בגזרת פעמון. שמלה זו נתפרת במגוון רב של צבעים וגוונים ומורכבת מכמה שכבות. שמלת הכלה הקוריאנית תכלול לרוב ג’קט צמוד גוף וחצאית ארוכה עם מותן גבוה.

שמלות כלה קוריאניות נתפרות בעבודת-יד עבור כל אישה. זוהי עובדה נפוצה שלא ניתן למצוא בקוריאה שתי שמלות כלה זהות. הייחודיות שלהן נשמרת הודות לאיכות התפירה.

 

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative