לפני שתלבשי שמלת כלה – חבילות פינוק למתחתנים


על פניו נראה כי יום החתונה הוא הפינוק האולטימטיבי עבור הזוגות המתחתנים, אך אפשר ואפילו רצוי להוסיף נדבך נוסף ליום זה שיהפוך את החוויה למיוחדת עוד יותר. אין ספק כי יום החתונה הוא יום מלא לחצים והתרגשות עצומה וכדי להפיג מעט את הסטרס כדאי לפנק את הכלה או את זוג המתחתנים במתנת טרום חתונה בפינוק מיוחד, אשר יעניקו רוגע ושלווה רגע לפני שהחתן יעטה עליו את חליפתו והכלה תלבש שמלת כלה רומנטית ומהודרת שבחרה בקפידה.

בשנים האחרונות אנו עדים לטרנד סוחף של פינוקים שונים ביום החתונה או מספר ימים לפני. חבילות נופש קצר בבתי מלון, צימרים בטבע, פינוק בספא ועוד דרכים רבות להירגע ולהתמלא אנרגיות לקראת היום הגדול, כרוכות לרוב בעלות כספית לא מבוטלת, ואילו ניתן לצמצם עלויות באופן משמעותי על ידי רכישה של שוברים לספא זוגי, קופונים למסעדות או אירוח כפרי. אם תתכננו נכון את הפינוק שלכם, תחליטו לעשות אותו באמצע השבוע במקום בסופ”ש, תשוו קצת מחירים, הוא בהחלט יכול להתאים לתקציב.

הפינוק יהיה “מפנק” עוד יותר אם את כל העניין של ההתארגנות, השוואת מחירים והזמנה יעשו בני המשפחה הקרובה או החברים של החתן והכלה ויפתרו את הזוג הצעיר מדאגות נוספות. יש להם גם ככה המון דברים לדאוג להם.

חבילות פינוק למתחתנים

פינוק בספא

בוקר החתונה יכול להתחיל בצורה מאוד רגועה הן עבור החתן הנרגש ועבור הכלה שעמלה במשך זמן רב על עיצוב שמלת הכלה שלה. פינוק זוגי בספא ירעיף זמן איכות וניתוק רגעי מלחצי היום. בספא יוכלו בני הזוג ליהנות מעיסוי משחרר ומעורר חושים, אווירה נעימה וחמימה עם שלל של פינוקים נוספים שאתרי הספא מציעים.

חבילת פינוק לחתן ולכלה

צימרים

חבילת פינוק למתחתנים יכולה להיות גם בילוי זוגי בצימר. במקום להיסחב עם כל הדברים ובדרך להילחץ מאובדן של כמה פריטים, אפשר פשוט לבלות את יום הכלולות בצימר הנמצא במקום פסטוראלי כשריח העצים והפרחים סובבים אתכם, לפתוח את הבוקר בארוחה אותנטית ומפנקת שבעלי המקום יכינו עבורכם ובהתארגנות נעימה להמשך היום.

בתי מלון

כיום ניתן לראות כלות רבות הבוחרות לבלות את יום הכלולות בבית מלון. אופציה זו מאוד נוחה, במיוחד כאשר מעצבת שמלות הכלה מגיעה הישר לחדר עם השמלה שנבחרה ונתפרה מתוך קולקציית שמלות הכלה. המאפרים וכל הפמליה יכולים להגיע למקום זה ולדואג באופן אישי לצרכיהם של הזוג המאושר.

פינוקים לחתן ולכלה

מסעדות

למרות העובדה כי יום החתונה הוא יום מלא בהתרחשויות, אפשר לעצור מעט בין הצילומים והאיפור, להתיישב במסעדה טובה וליהנות מארוחה מלאה ומדהימה. זהו דבר ידוע לכל שבערב החתונה אין ממש זמן לשבת לטעום מכל מאכלי האולם הנבחר. פינוק של צהריים במסעדה יוקרתית לא חייב להיות דבר יקר. בעלי המסעדה בהחלט יהנו מכלה לבושה שמלה קלאסית וחתן עטור בחליפה שיכנסו אליהם למסעדה. מעבר לכך, הם ידאגו לפנק את הזוג הצעיר מעל ומעבר.

פינוקים למתחתנים

חבילות פינוק למתחתנים ניתן גם להעניק לאחר יום החתונה כמתנה עבור האירוע המשמח. חבילות הפינוק באות במטרה להכניס את הזוג הצעיר ברגל ימין אל נישואיהם וישאירו טעם מתקתק בפה לאורך שנים רבות.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative