החתן בוחר את השמלה

הכלה המודרנית כבר לא מאמינה באמונות תפלות, ודווקא כן מאמינה שבן הזוג והחתן לעתיד הוא שותף לחיים וגם לבחירת השמלה.

אמונות תפלות

מה פתאום עם בן הזוג? אמונות תפלות חוצות מיגזרים, דתות, ארצות ותרבות אומרות שאסור לחתן לראות את הכלה בשמלת הכלה לפני יום החתונה. וגם אלו שאינן מאמינות בהכרח באמונות תפלות נוטות לרצות לרגש ולהפתיע את החתן ביום החתונה ושלא לאפשר לו לראות אותן עם השמלה עד יום החתונה.

אבל הכלה המודרנית כבר לא מאמינה באמונות תפלות, ודווקא כן מאמינה שבן הזוג והחתן לעתיד הוא שותף לחיים וגם לבחירת השמלה. ויותר מזה – החתנים המיועדים רוצים ומבקשים להיות שותפים בחוויה של בחירת השמלה וההתהוות של בת זוגו ככלה ולא מעוניין לוותר עליה.

החתן הוא פרטנר

בני הזוג עושים ביחד את כל ההכנות לחתונה – אולם, צלם, די ג’יי. אז למה לא שמלה? לפעמים השיתוף של בן הזוג בתהליך מרגיע את הכלה ומוריד ממנה לחץ – יום החתונה הוא כל כך מרגש גם ככה – לא צריך להתאמץ בשביל להפוך אותו לכזה וכשבן הזוג נכנס לסטודיו ורואה את כלתו בפעם הראשונה, לא במדידה, אלא ב”מופע המלא”: איפור, שיער, שמלה, אביזרים ובעיקר זוהרת וקורנת כמו שאפשר להיות רק ביום החתונה. ההתרגשות וההפתעה אינם פחותים מאשר היה רואה את השמלה בפעם הראשונה.

הכלות סומכות בד”כ על בני זוגן ורואות בהן שותפים בכל תחומי החיים, וחשוב להן הפידבק שלו, לדעת מה הוא חושב – לעיתים יותר מאשר להפתיע. וכלות רבות רואות בבן הזוג דמות תומכת יותר בתהליך לפעמים יותר מאשר חברות שלפעמים שוכחות שמי שמודדת את השמלה זו חברתן הטובה ולא הן.

בחירת שמלת כלה
בתמונה החתונה של יעל – שמלת כלה נועה.

אז נכון, לא כולן רואות בחתן שותף בתהליך, וכל אחת מוצאת את התמיכה והליווי בדמות שהכי מתאימה לה. רק אל תשכחו שגם בן הזוג הוא אופציה לא רעה בכלל.

שמלות כלה 2013 >>

בלוג שמלות כלה >>


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative