שמלת כלה של הדר

תמונות שמלת כלה מהחתונה של הדר ואלון והמלצת הכלה. עיצוב שמלות כלה של הסטודיו תמרה בכפר סבא.

המלצת הכלה

תמרה ונטשה אתן מדהימות! ברגע הראשון שנכנסתי לסטודיו אמרתי לתמרה “אני בעייתית”, תמרה חייכה אלי וממש לא נבהלה. הציעה לי בביטחון מגוון של שמלות שכל אחת מהן היתה מדהימה יותר מהקודמת… כל כך התרגשתי! אם הייתי יכולה לקחת את שלושתן הייתי עושה זאת 🙂 שמלות עדינות, קלאסיות, מחמיאות בצורה שלא תיארתי שיכולות להחמיא לגוף שלי. עוד באותה פגישה ראשונה החלטתי שזה המקום בשבילי, ידעתי שתמרה תוציא ממני את המיטב וכך היה 🙂 יצרו לי במיוחד עבורי שמלה מושלמת המורכבת משתי שמלות אותן בחרתי. בכל מדידה קיבלתי את המקסימום! יחס אישי, המון אהבה, מקצועיות, ירידה לכל פרט ופרט – כל חרוז וחרוז על מנת שארגיש מושלמת ביום המיוחד שלי. כמו גם שתמרה עזרה לי לסגור עיצוב שיער (מושלם!) מול תמר המדהימה והתאימה לי נעליים ועגילים קלאסיות מהממות 🙂 הרגשתי הכי יפה בעולם והכל בזכותכן תמרה ונטשה! חשוב לציין שגם בעלי היה מרוצה מאוד מהתוצאה 🙂 אתן אלופות ואני ממליצה בחום! אוהבת אתכן!


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative