הינומה לשמלת כלה


ההינומה היא הטאץ’ האחרון והמסכם בכל ההכנות הקדחתניות ליום המושלם ביותר. ההינומה הרכה והעדינה שתכסה את פני הכלה בעודה צועדת לכיוון בן זוגה.

הינומה שמלת כלה

מנהג ההינומה מגיע אלינו מן התורה אך לא במעמד שכולם חושבים. המחשבה הראשונית היא שנשים מעטרות את ראשן בהינומה לזכר מעשה יעקב אבינו בחתונתו עם לאה / רחל. מנהג זה נזנח עם השנים עד למעמד משה בהר סיני. מספרים כי כאשר משה ירד מהר סיני עם לוחות הברית, אור אלוהי ומסנוור עטף אותו וכל מי שהביט בו לא יכל. משה רבינו זקוק היה לעטור את ראשו בהינומה על-מנת לאפשר לאנשים להבין את הגדולה בקבלת התורה. כלה ביום חופתה נחשבת קדושה לא פחות. כלה משדרת ביום זה טוהר, אור וזיו ועל-כן פניה מכוסות בהינומה.

הינומה לכלה

ההינומה היא בהחלט הפסיק האחרון שנותר כדי להשלים את המראה הנבחר שיותיר זוהר, אור ותדהמה נפלאה והמבחר של אפשרויות הוא גדול.

הינומת פוף

זוהי הינומה עשויה מטול או בד רשת כלשהו ומחוברת למסרק קטן או קשת. זוהי הינומה קטנה, צנועה ומאוד אלגנטית המספקת קישוט עדין לראש.

הינומה מסורתית

זוהי הינומה ארוכה שיכולה להגיע מגובה המותניים ועד לרצפה. הינומה המסורתית קלאסית עשויה מבד אחיד עם תפירה של רקמה מיוחדת בסופה. היא מחוברת לשיער בעזרת מסרק או סיכות הניתנות להסרה בקלות לאחר טקס החופה. אפשר לשלב הינומה מסורתית עם שובל ארוך בשמלת הכלה.

כלה עם הינומה ארוכה

הינומת “קצות האצבעות”

הינומה פופולרית ביותר, מתאימה מאוד לשמלות כלה נפוחות ונסיכותיות. הינומת “קצות האצבעות” עשויה מכמה שכבות של בדים שופעים והיא מגיעה עד לקצות אצבעות הידיים.

הינומה כפולה

הינומה זו נרקמת בשתי שכבות לא אחידות, כאשר השכבה התחתונה ארוכה והעליונה קצרה יותר. היא משלבת שני סגנונות של הינומות בהינומה אחת.

הינומה מתנפנפת

זוהי הינומה העשויה מיותר משתי שכבות של בד. היא מגיעה עד לגובה הכתפיים ומחוזקת לשיער בעזרת סיכות משובצות או מסרק. הינומה זו היא פחות מסורתית אך מאוד אופנתית ושיקית.

הינומת מזרקה

ההינומה הזו נאספת בעזרת כתר, זר או כל אביזר שיער אחר ויוצרת אפקט מרשים כאשר הבד נופל לצידי הכלה ואף מכסה את פניה. ההינומה הזו היא א-סימטרית, כלומר, האורך שלה משתנה מגובה הכתפיים ועד לקצה השמלה. בהינומה זו ניתן להשתמש בבדים רכים כמו משי ותחרה עם רקמות-יד עדינות.

מנטילה

זוהי ההינומה הספרדית. היא עשויה מבד תחרה או משי וננעצת בשיער בעזרת סיכה גבוהה ומיוחדת למתן אפקט גובה אצילי. את המנטילה ניתן להפיק במגוון של צבעים בהשראה ספרדית או במראה האותנטי שלה בצבעים שחור או אדום.

הינומת “כלוב ציפורים”

זוהי הינומה העוטפת את הראש בלבד או מכסות רק חצי ראש, ויוצרת מראה של וינטאג’. הינומה זו עשויה מבד רשת גס המשתפל מטה על פני הכלה. ההינומה מחוזקת לשיער מאחור בעזרת סיכה או אף עם תפירה מיוחדת.

כלה עם הינומה

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative