בחירת שמלת כלה


שמלת הכלה שלך אינה בבחינת שמלת ערב רגילה, זוהי שמלה שדורשת מחשבה עמוקה, השקעה ובחינת פרטי פרטים.

מאת: אדוה אנגל שבחרה לעצב את שמלת חלומותיה בסטודיו תמרה.

כיצד תבחרי את שמלת כלולותיך?

כלה יקרה, זהו! יומך הגיע, זוהי שעתך היפה מכל.. ועכשיו את עומדת לעשות בחירה שתלווה אותך כל חייך, בחירה שתיתלה בסלון הבית של הוריך ושל הורי חתנך, בחירה שתראי לילדייך שיולדו בהמשך הדרך, זוהי בחירה שתדגיש את היום החשוב ביותר בחייהם של זוג טרי. את יום חתונתכם. הגיע הזמן לבחור את שמלת הכלולות שלך.

שמלת כלה מקסימה

שמלת הכלה שלך אינה בבחינת שמלת ערב רגילה, זוהי שמלה שדורשת מחשבה עמוקה, השקעה ובחינת פרטי פרטים. שמלה זו תיזכר ביום שאחרי, כאשר יחלו הטלפונים מהאורחים לזרום, וכולם יאמרו כמה הכלה הייתה יפה, וכמה שמלתה מפוארת.

תהליך בחירת שמלת הכלה

אז מאיפה מתחילים? תהליך בחירת שמלת הכלה הטובה ביותר עבורך, הינו תהליך ניפוי שדורש ממך להיות רומנטית בטירוף ומצד שני גם ריאלית לחלוטין. שנתחיל?

הביטי בארונך

בהתחלה הכי נכון לך, להיכנס לארונך ולהביט בשמלות שכבר נמצאות שם, אל תדלגי על הפשוטות ביותר, את עלולה למצוא שהשמלה הכי יומיומית שאת הכי אוהבת תלמד אותך יותר מהשמלה החד פעמית שלבשת לאירוע בשבוע שעבר (שאגב הייתה כל כך לא נוחה שנאלצת לחזור מוקדם מהרגיל כי היא לחצה כל כך). את השמלה הפשוטה ביותר שבארונך ניתן יהיה לתרגם לזוהר, לפאר ויוקרה שהם המרכיבים שהופכים את שמלת הכלה משמלת ערב רגילה לשמלה החשובה בחייך.

  • הסתכלי בשמלות האהובות עליך, אלו שמחמיאות לך ביותר, כיצד עשויות הכתפיות? האם הן ישרות? קולר? עבות? דקות? האם יש X בגב?
  • כיצד בנוי המחשוף המחמיא לך ביותר? האם הוא בקו ישר או עגול? האם הוא יוצר צורת עיני חתול? עד כמה הוא עמוק?
  • מה הוא קו המותניים המחמיא לך ביותר? האם חגורה מתחת לחזה מדגישה את מותנייך? או אולי חגורה באזור המותן? אולי את בכלל לא זקוקה לחגורה כי אם לבד נופל?
  • אילו בדים מחמיאים לך ביותר? האם זה הסאטן המבריק או תחרה? האם כפלים עושים את העבודה או בד חלק?

הכי נכון לרשום את כל הפרטים ואם לא על דף, לפחות בראשך, עכשיו זה הזמן לחלום…

שמלת כלה נעמה

הקשיבי לפנטזיה שלך

אין ולו אחת מאיתנו הנשים שלא ציירה בדמיונה עשרות ואולי אפילו מאות פעמים את שמלת הכלה הנשגבת שלה, החכמה הגדולה היא לקחת את הפנטזיה ולתרגם אותה למציאות שתהיה יפיפייה לא פחות, שתתאים לגזרתך ואף תחמיא לה, שתשאיר את אורחייך פעורי פה!

חזרי אל הפנטזיות שלך והצליבי אותן עם הממצאים שהבאת מהארון האישי שלך, האם שמלה תפוחה וגדולה באמת תתאים לך, או שאפשר בהחלט להסתפק בתחתית מלמלה שתיתן מעט נפח ותשאיר אותך במימדים הנכונים? האם הצבע הלבן הוא הנכון, או שיתכן שאם תוסיפי מעל הבד הלבן תחרה בזהב זה יבליט את הגוון השזוף של עורך, או ההיפך, יעניק מעט צבע לגוון החיוור שלו?

האם מחוך מלא יתאים לגזרה הדקיקה שלך או שבכלל יספיק לך מחוך עדין יותר? תרשי לעצמך להתנסות יחד עם מעצבת שמלת הכלה שלך, נסי גם את הבלתי יאומן, את השמלה שאין סיכוי בעולם שתרשי לעצמך לעטות עלייך ביום הכלולות, את תופתעי לגלות כמה אלמנטים שיעניינו אותך דווקא בזו שהכי לא מתאימה לטעמך…

שמלות כלה גב חשוף

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative