שמלת כלה לחתונה שניה


חתונה יש רק פעם אחת? לא, לא בהכרח ולא לכולן. נשים לא מעטות זוכות לחוות את היום הגדול גם בפעם השניה.

הרבה דעות קדומות יש על החתונה שנייה – שהיא לא צריכה להיות גדולה כמו בפעם הראשונה, שלא חייבים ללבוש לבן…..האמנם?

חתונה שנייה היא חתונה לכל דבר ועניין – היא לא פחות מרגשת ולא פחות חשובה, ונושאת בחובה הבטחה גדולה יותר לעתיד מבטיח – הזוג הפחות צעיר, פחות תמים ולמוד ניסיון יודע בדיוק לקראת מה הוא הולך.

שמלת כלה שניה

חתונה – פרק ב’

והכלה, נרגשת ומצפה לפרק החדש של חייה בד”כ רוצה שמלת כלה אמיתית, ודווקא השמלה השנייה הזו היא ההזדמנות שלה לפצות על השמלה הראשונה. לפעמים, במיוחד כשמביטים לאחור ממרחק של כמה שנים טובות, מבינות הכלות שבפעם הראשונה יותר מדי רצו להיות סינדרלה, יותר מדי הקשיבו לאמא, אחיות וחברות ופחות מדי הקשיבו לעצמן.

הכלה בסיבוב השני שלה כבר יודעת הרבה יותר טוב מי היא ומה היא רוצה, וזו ההזדמנות שלה למצוא את השמלה שתוציא את ה”אני האמיתי” שלה בצורה הטובה ביותר – סולידית, אלגנטית סקסית ולא בובתית או מצועצעת.

שמלות כלה לחתונה שניה

אומרים “מרבה שנים, מרבה חוכמה”. אנחנו תמיד חכמים יותר בחלוף השנים ובטח אם יש לנו הזדמנות לחזור על משהו בפעם השניה. תמיד לומדים מטעויות. חתונה שניה תמיד תהיה מפוקחת יותר, מחושבת יותר, בוגרת יותר – אבל לא פחות שמחה ומרגשת.

לחיי הזדמנויות שניות!

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative