שמלת כלה שחורה


אופ וויאט, שמנת, לבן מלוכלך, שנהב, קרם ועוד גוונים של לבן מככבים ברוב שמלות הכלה המוצעות היום בשוק. אבל לא תמיד היה כך הדבר. תאמינו או לא, אבל גם שמלת הכלה הלבנה היא טרנד עולמי שהתחיל באנגליה בתקופה הוויקטוריאנית כשבשנת 1840 המלכה ויקטוריה נישאה לאהוב ליבה בשמלה לבנה. מאז המלכה הבריטית התחילו לחקות את שמלתה אינספור פעמים בווריאציות שונות וזה נתפס.

לפני מאות שנים שמלות כלה שחורות היו נהוגות בתרבויות שונות . באירופה למשל, לאורך ההיסטוריה כלות לבשו שמלות בכל צבע. הן בחרו את השמלה היפה ביותר שהייתה בבעלותן ללא כל קשר לגוון. בתרבויות ספרדיות כלות קתוליות לבשו שמלות שחורות. הצבע סימל את את התמסרותן הטוטלית לבעליהן ולנישואין עד המוות.

אחרי חתונתה של המלכה ויקטוריה שמלות כלה לבנות בהדרגה הפכו למקובלות בין משפחות האצולה שיכלו להרשות לעצמן לבזבז כל כך הרבה על שמלה אחת שבקלות יכלה להיהרס ולהתלכלך. לאחר מלחמת העולם השנייה, המגמה התפשטה למעמד הביניים. עם זאת, כלות שאבדו לאחרונה אדם אהוב עדיין בחרו להתחתן בשמלת כלה שחורה.

מה רלוונטי היום?

טרנד החדש שקורם עור וגידים בעולם – שמלת הכלה השחורה. אנחנו מכירים את השמלה השחורה הקטנה שיושבת אצל כל אחת מאתנו בארון. השמלה שאיתה אנו מרגישות בנוח, השמלה שגורמת לנו להרגיש רזות ונאות, השמלה שהולכת עם כל נעל שנרצה לנעול. עכשיו היא מגיעה בצורה גרנדיוזית עם שפע של אפשרויות ושילובים מרהיבים.

כוהנת שמלות הכלה ורה וונג הייתה מחלוצי תעשיית האופנה הבינלאומית שהשיקה קולקציה שלימה של שמלות כלה שחורות ונחלה הצלחה רבה ברחבי העולם. בעיקבותיה הגיעו גם אוסקר דה לה רנטה, מרקזה ושחקניות מפורסמות כמו שרה ג’סיקה פרקר שביקשו שמלות כלה שחורה.

אז למה לא שחור? הרי אנחנו אוהבות את הצבע הזה. הוא גורם לנו להרגיש רק טוב עם עצמינו. השמלה השחורה מחטבת את גופינו ופחות מבליטה אזורים שהיינו רוצים שיישארו מוחבאים. שמלת כלה שחורה היא השמלה שתדהים את קהל האורחים, היא השמלה שתשאיר את כולם בפה פעור לשנייה הראשונה ואז תקצור את שלל המחמאות הידועות. היא גם השמלה שמבחינה כלכלית תהיה עדיפה יותר. האם מישהי מאתנו לבשה שוב את השמלה הלבנה? אבל לשמלת כלה שחורה יש סיכוי טוב שהיא תילבש שוב באירועים אחרים ומשמחים לא פחות.

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative