שמלת הכלה של אנג’לינה ג’ולי


טקס חתונתם של ברד פיט ואנג’לינה ג’ולי, אשר נערך ב-23 באוגוסט 2014 בכנסיה ציורית בכפר פסטורלי בצרפת, כלל רק 20 אורחים – החברים הקרובים ובני המשפחה. החתונה תוכננה כאירוע פרטי והתקיימה בסודיות מוחלטת, הרחק מעיניי הסקרנים וצלמי הפפראצי. ואומנם, הטקס עורר סקרנותם של מיליוני אנשים בכל רחבי התבל אשר השתוקקו לגלות את כל הפרטים של האירוע.

חוויה משפחתית

התמונות בלעדיות מהחתונה, אשר התפרסמו במגזין “פיפל”, חופשות אירוע מרגש במיוחד, שונה בתכלית מהטקסטים הגרנדיוזיים המקובלים בחתונות של סלבריטאים. וזאת מכוון שהזוג המלכותי החליט להפוך את האירוע לחגיגה משפחתית חמימה ואינטימית, וכדי לעשות כך, נעזר בכל אחד מששת ילדיהם אשר היו מעורבים בכל שלבי התכנון והביצוע של החתונה.

הכירו את מפיקי האירוע – ילדי המשפחה

“רצינו לחלוק את השמחה שלנו עם ילדנו ולבלות את היום המיוחד באווירה רגועה ושמחה”– כך סיפרו בני הזוג בראיון למגזין “פיפל” אשר הקדיש לחתונה כתבה מרכזית. הבנים הגדולים של הזוג ליוו את הכלה אל הטקס, הבנות פיזרו מעליה פרחים מהגינה הפרטית, הקטנים מסרו לחתן והכלה טבעות נישואין והילד הנוסף היה אחראי על אפיית העוגה. כולם יחד עזרו להורים בכתיבת נדרי נשואים ו-מרשים אף יותר, עיצבו עבור האימא את שמלת החתונה.

הסיפור המיוחד של השמלה

שמלת הכלה היוצאת דופן של אנג’לינה מייד הפכה למסמר הערב והנושא המדובר של היום. עשויה בגזרת הנסיכה מבד מבריק בגווני שנהב, השמלה מציגה עשרות ציורים צבעוניים, פרי יצירתם של ילדי המשפחה, השזורים לאורך הבד ובתוך הגלימה השקופה. היצירות כוללות תמונות של פרחים, אנשים, בעלי חיים ואפילו ציור של מגדל האייפל, המרמז על מיקום האירוע בצרפת. על מלאכת התפירה היה אחראי מעצב Luigi Massi מבית האופנה אטלייר ורסאצ’ה, חבר קרוב של בני הזוג. המעצב הנודע, אשר הכיר באופן אישי את כל חברי המשפחה, היה קשוב לרעיונות שהעלו הילדים ושיתף אתם פעולה באופן מלא.

מה לבשו בני המשפחה האחרים?

ברד פיט בחר בחליפה אלגנטית מארון הבגדים הפרטי אך שכח להצטייד בפריט חשוב – עניבה, אותה נאלץ להשאיל מאחד הבנים. השמלה של אחת הבנות, זהרה, עוצבה במיוחד על ידי חברת משפחה והילדה השנייה, ויויאן, לבשה שמלה לבנה מארון הבגדים האישי. שלושה בנים התהדרו בחליפות שחורות, והבן הרביעי, שילון, לבש מכנסיים קצרים וחבש כובע.

ולנו רק נשאר לאחל המון מזל טוב לזוג המאושר ולכל בני המשפחה!

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative