שמלת הכלה היפנית


לקראת החתונה, ניצבת הכלה היפנית המודרנית בפני דילמה – הבחירה בין טקס מסורתי, המצריך לבישת קימונו אותנטי או הפקת אירוע מודרני המאפשר פתיחות רבה יותר בעיצוב הבגד לחתונה. ואומנם, באם תחליט להתחבר אל השורשים התרבותיים או תעדיף את אופנה המודרנית, התלבשות שלה תמיד תהיה מקצועית, איכותית, העטורה בשלל תכשיטים וקישוטים עשירים.

קימונו לחתונה מסורתית

“שינטו” – טקס יפני מסורתי – מחייב את הזוג המתחתן לציית לכללי הלבוש המסורתיים ולבחור בדגמי קימונו לבן, המיועד גם לחתן וגם לכלה. האפשרויות שעומדות בפני החתן, הן מצומצמות ומוגבלות ביותר, ואילו הכלה יכולה לבחור בין מספר סגנונות קימונו, השונים אחד מהשני במבנה, צבעים ובדים.

סוג הקימונו האופייני ביותר לכלה היפנית בטקס שינטו נתפר מבד משי חלק ונקשר אל אבנט “אובי” בחזית. אפשרות נוספת היא בחירה בקימונו פתוח ללא “אובי” בגווני לבן, שמנת או שנהב עם ריפוד כבד בקו המכפלת. הגרסה המודרנית יותר של הסגנון הזה מאפשרת הוספת עיטורים רקומים במוטיבים פרחוניים או בהשראת עולם הטבע ושילובי רצועות בד בגוונים זוהרים בשולי הבגד. אל הקימונו מתווסף קישוט שער העשוי כברדס או כובע לבן המונח על הפאה או על התסרוקת הגבוהה והמוקפדת.

כאשר הזוג בוחר בטקס בודהיסטי או בחתונה ללא סממנים דתיים, ילבש החתן דגם קימונו זהה לזה שמקובל בטקס שינטו, אך הכלה תתהדר בקימונו בעיצוב צבעוני וחגיגי יותר, בעל שרוולים ארוכים וריפודי בגוון אדום בהיר בשוליים. ההדפסים והרקמות במוטיבים פרחוניים מקשטים את החלק העליון של הקימונו, כאשר קו המותן נשאר חלק ואליו מחוברת חגורת “אובי”. קימונו זה נלבש ללא תוספת כיסוי לשער והכלה חושפת פאה או תסרוקת גבוהה, המקושטת לעתים בסיכות שיער עדינות.

שמלות כלה יפניות

תלבושת המודרנית

אם יחליט הזוג לוותר על קימונו מסורתי ויבחר בתלבושת מודרנית, ילבש החתן חליפה בסגנון מערבי, ושמלתה של הכלה יכולה לשלב אלמנטים מודרניים ומסורתיים ולכלול עיצובים המקובלים בחתונות האירופאיות, בתוספת פרטים משלימים בהשראה אותנטית תרבותית. לעתים, ירצו המשפחות של הכלה והחתן להפיק שלושה טקסי חתונה שונים – אחד בסגנון שינטו מסורתי, אליו תלבש הכלה קימונו לבן חלק, השני ברוח בודהיסטית, בו תציג הכלה את הקימונו הצבעוני והחגיגי והשלישי – בהשראה אירופאית נוצרית, בו תלבש שמלת כלה לבנה בסגנון מערבי. מיותר לציין כי העלות של דגמי הקימונו גבוהה במיוחד ועל פי המסורת היפנית, הכלה אינה רשאית ללבוש את שמלתה של אמה, כפי שנעשה לעתים אצל הכלות במערב. על כך, לרוב תעדיף הכלה היפנית לחסוך בהוצאות, לוותר על קניה או תפירה של הבגד ובמקום זה לשכור את הקימונו המסורתי או להשאיל אותו מקרובות המשפחה.

שמלת כלה יפנית מסורתית

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative