שמלות כלה – גזרות


שמלת כלה מחמיאה – זאת מטרה מקודשת שלעתים מצדיקה ויתורים כואבים על חלומות. איך תדעי איזו גזרה מתאימה לך, מאזנת, מסתירה ומבליטה את מה שצריך? להלן כמה כללי אצבע.

שמלות כלה נפוחות

שמלות כלה נפוחות מתאימות לנשים לא מלאות בעלות גוף בגזרת “שעון חול” – חזה מלא, מתניים צרות ואגן רחב וגם לנשים בעלות כתפיים רחבות. גזרה נפוחה יכולה להבליט ולהדגיש איזורים מחמיאים בגוף האישה ולהרשים באווירה מלכותית ושופעת, אולם יש להיזהר מליצור מראה רחב מדי, במיוחד אם הכלה נמוכה או מלאה.

גזרת A

גזרה קלאסית ומאוד פופולרית של שמלות כלה. צורת הגזרה מזכירה את צורת האות A, מתרחבת כלפי מטה ומחמיאה לרוב הנשים. היא מסתירה את האגן הלא מושלם ומדגישה את המותן. באמצעות גזרת A ניתן לאזן את מבנה הגוף של “המשולש ההפוך” בעל חלק עליון רחב יותר מהאגן.

שמלות כלה בגזרה A

מותן גבוה

גזרה שנצמדת לגוף מתחת לחזה ואז נופלת עד למטה. גזרה זאת מאוד פופולרית לאורך כל ההיסטוריה. קל מאוד ונוח לנוע בשמלה בגזרה הזאת והיא מהווה פתרון מושלם לנשים עם חזה קטן, כלות נמוכות, נשים עם מותן רחב או אגן בעייתי. כיווץ הבד בחלק העליון יוצר אשליה של חזה גדול יותר וזרימת החלק התחתון מאריכה את הסילואט וגורמת לכלה להיראות רזה יותר.

שמלות כלה מותן גבוה

שמלת כלה צמודה

אין דבר נשי וסקסי יותר משמלה צמודה שמדגישה את הקווים העגולים של גוף האישה. אם הפרופורציות שלך מאוזנות גזרה צמודה יכולה להוות פתרון מנצח לשמלת הכלה, אך נשים בעלות מבנה גוף לא פרופורציונלי צריכות להיזהר. כך למשל לבעלות אגן רחב מאוד כדאי להימנע מגזרות צמודות שיבליטו עוד יותר את הישבן. שמלה מתרחבת מבד נשפך תמשיך את הזרימה של החלק העליון גם לחלק התחתון ותימנע את ההתמקדות באזור הרחב ביותר בגוף.

שמלות כלה צמודות

גזרת בת הים

גזרות צמודות שמתרחבות בגובה הברכיים. מתאימות לנשים עם חזה קטן ומותן צר. מחמיאות גם לנשים נמוכות כיוון שיוצרות סילואט ארוך.

שמלת כלה סטרפלס

לא משנה אם החלטת ללכת על שמלת כלה נפוחה או נופלת, מותן גבוה או נמוך, חלק עליון פתוח לחלוטין ללא כתפיות, בעל מחשוף בקו ישר או בצורת לב, מהווה תוספת סקסית ושיקית לבחירה שלך. אולם כלות נמוכות צריכות להיזהר משמלות סטרפלס כיוון שהן מקצרות את המראה הכללי.

שמלות עם גב פתוח

מחשוף גב עמוק ופתוח לחלוטין או חלקית בשילוב תחרות או כתפיות בצורת X יכול להיות הדובדבן שבקצפת של שמלת הכלה. שמלות עם גב חשוף נראות טוב במיוחד על כלות חטובות עם חזה יציב שאינו מצריך חזייה. יש להיזהר מבחירת שמלת כלה עם גף פתוח אם יש לך גב מעט כפוף או חזה גדול שזקוק לתמיכה.

שמלות כלה גב חשוף

שמלות כלה 2015 >>

טרנדים 2016 >>

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative