שמלות כלה במרכז


פעם פעם, כשהארץ עוד נראתה גדולה והאינטרנט עוד היה בגדר חלום – כלות היו עושות את שמלת הכלה שלהן בסלון הכלות השכונתי הקרוב לביתןאבל כולנו עשינו דרך ארוכה מאוד מאז. העולם הפך לגלובלי, הארץ הפכה לקטנה בזכות כבישים מהירים ורכבים מתקדמים, והרבה כלות מכל רחבי הארץ רוכשות שמלות כלה במרכז הארץ ללא קשר למקום מגוריהן.

סיבוב בדיזנגוף?

מרכז הארץ התרחב – כך פעם כל כלה כמעט הייתה פותחת את מסע החיפושים אחר שמלת הכלה הנכספת במה שקרוי סיבוב דיזינגוף הרי שהיום הסיבוב מתחיל במתחם הרבה יותר גדול – ברחבי האינטרט

שמלות כלה במרכז

החתונה של סתיו (צולם בתל-אביב) – שמלת כלה מתחרה

הכלות כיום כבר לא מתחשבות במרחקים – הם מחפשות באינטרנט, בדרך כלל בסינון לפי תמונות, וכשהן מוצאות את שמלת החלומות או אוסף שמלות שהן בסגנון המתאים להן וככה מאתרות את המעצבים שמתאימים להן – ומכאן – נשאר רק לתאם פגישות ולבוא למדוד. התהליך מתקצר – יותר ממוקד, פחות מעייף – גם אם צריך לנסוע מהצפון שעה וחצי למדוד שמלות כלה במרכז.

אני יכולה להעיד שהיום, כשכלה מגיעה אלי – היא יודעת בדיוק מה הסגנון ואפילו איזה דגם או דגמים היא רוצה למדוד. שיעורי הבית שעשתה באינטרנט עוזרים לה מאוד להתמקד והכלות הרבה פחות מבולבות מבעבר.

המרכז כבר לא במרכז

וגם המרכז – כבר לא מסתכם ברחוב דיזינגוף – אם פעם המעצבים ישבו בתל אביב ובערי הפריפריה ניתן היה למצוא תופרות בלבד – הרי שהיום ניתן למצוא מעצבי שמלות כלה איכותיות בכל הסגנונות גם בחיפה, בשרון ובדרום. ומסתבר שאפילו בנות תל-אביב מוכנות לעבור את הירקון ולנסוע לכפר סבא למדידות.

שמלות כלה במרכז

החתונה של מיקה – שמלת כלה שלי

ובנימה אישית, אני יכולה לספר שהרבה מהכלות שמגיעות אלי מתל אביב שמחות על האווירה האינטימית בסטודיו בכפר סבא, ובשביל רבות מהבנות זו הזדמנות למפגשים משפחתיים שחסרים בימינו – לא מעט כלות, שהן במקור מאיזור השרון מנצלות את ימי המדידות לזמן איכות עם אמא או אחיות קטנות – מפגש משפחתי חשוב של בנות המשפחה הגרעינית רגע לפני החתונה….

שמלות כלה בתל-אביב

החתונה של תמר – שמלת כלה לולה

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative