שמלות כלה אלגנטיות


שמלת כלה אלגנטית למראה מושלם בטעם טוב ושתמיד באופנה.

בימינו , כשהענף אופנת כלה מציע שפע כה רב של סגנונות עיצוב לשמלת החתונה, לא קל לבחור את השמלה המושלמת . ואומנם, אם את רוצה ללכת “על בטוח” ולוודא שתיראי מהמם ביום חתונתך, מומלץ לבחור בשמלת כלולות בסגנון האלגנטי – כזאת שמתאימה לכל מבנה הגוף ומשדרת סטייל, קלאסה ויוקרה. שמלת כלה במראה אלגנטי לעולם לא תיראה “מוגזמת”, “מקושקשת” ומנופחת מעבר לכל פרופורציה, לא תשדר צעקנות או קיטצ’ ותמיד תצביע על טעם מצוין, בטחון עצמי ואציליות. מה גם, הרי שבניגוד לטרנדים מתחלפים, שבאים ונעלמים במהירות האור, שמלה כלה בגזרה אלגנטית חוצה אופנות וזמנים ותמיד תישאר “נכונה” ורלוונטית.

שמלת כלה אלגנטית

אז מה היא בעצם שמלת כלה אלגנטית?

ובכן, מדובר בשמלה במראה קלאסי עם קוים נקיים וללא קישוטים כבדים ועמוסים. הגזרה הטיפוסית של שמלות אלגנטיות הינה גזרת A עם חצאית ארוכה ושופעת. זה כמובן לא אומר שהשמלה חייבת להיות משעממת. מעצבת שמלות כלה מנוסה תדע להפוך את השמלה הקלאסית שלך למתוחכמת, שונה ומיוחדת, בדיוק כמו שאת בעצמך. על הדרך תרוויחי לוק אצילי מלא סטייל, כמו של כוכבת הוליוודית.

דווקא בשל הפשטות של הגזרה, יצירת שמלה קלאסית הינה משימה לא פשוטה, והיא דורשת הקפדה על איכות מירבית של הבד, העיצוב והתפירה. לרוב היא נתפרת מבדים רכים, זורמים וקלילים, אשר מחטבים את הגוף אך מאפשרים לכלה לנשום בחופשיות.

שמלות כלה אלגנטיות

הסילואט של שמלות כלה אלגנטיות מחמיא לכל מבנה הגוף – בזכות הניגודיות שבין החצאית הנשפכת והרחבה ובין קו המותניים הצר והמודגש. ויש לשמלות אלה גם יתרון נוסף: הן לא עמוסות בשכבות בד כבדות ועל כך קלות משקל, נוחות ומאפשרות חופש תנועה מלא.

בעיצוב של החלק העליון תוכלי לבחור בין מגוון אפשרויות, כל עוד את שומרת על קו נקי ומאוזן. בחרי את החלק בגופך שאת רוצה להדגיש – חזה, גב, או כתפיים, ותעצבי את החלק העליון של השמלה בהתאם: עם מחשוף נדיב, גב פתוח או ללא שרוולים ועם כתפיות דקיקות. ואומנם, גם אם התברכת בגוף מושלם של דוגמנית צמרת, גלי טפח וכסי טפחיים. אם החלק העליון של שמלתך יכלול גם מחשוף עמוק וגם גב פתוח, השמלה כולה עלולה להיראות זולה ופרובוקטיבית.

שמלת כלה אלגנטית עם גב פתוח

כיצד מאבזרים שמלות כלה אלגנטיות?

ישנם מספר כללים מנחים שיעזרו לך להרכיב לוק מנצח: שמרי על איזון , הקפידי על תחושה הרמונית והימנעי מהגזמות. כשמדובר בשמלת כלולות אלגנטית – פחות זה יותר וכל המוסיף גורע. כך, עודף תכשיטים גדולים וכבדים רק יעמיסו על הקו הנקי והפשוט של השמלה, בלי להעניק לה שום ערך מוסף.

עכשיו, כשהבהרנו מה לא כדאי להוסיף לתלבושת, אפשר לדבר על מה דווקא כן כדאי. ובכן, חשוב לבחור פריט אחד מיוחד, מושך עיניים ובעל נוכחות חזקה, כמו למשל ענק יוקרתי – ואם יש לך אחד עתיק, כזה שנשמר כמה דורות במשפחה -זהו הזמן לתת לו במה. כשהתכשיט המרכזי שלך גדול ודומיננטי, כל שאר האלמנטים צריכים להשתלב איתו בהרמוניה, בלי להתחרות בו ולבלבל את העיין. השלימי את האבזור עם עגילי יהלומים קטנים, צמיד דק, סיכת ראש מפנינים, נעלי סאטן עדינות – והינה, את כבר מוכנה.

שמלת כלה שניה

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative