נעלי כלה – הגובה לא קובע


כל כלה שנכנסת אלי לסטודיו ומודדת שמלה -רוצה את ה”טוטאל לוק” – המראה המושלם ליום החתונה! ברור, לא? והמראה המושלם כולל כמובן גם את הנעליים המושלמות.

עקבים – זה לא בשבילי

אבל יש מאפיין אחד להרבה כלות ישראליות – המשפט “אבל אני על עקבים לא הולכת”. כל אחת והסיבות שלה – לא נוח, לא תוכל לרקוד, כואב הגב, לא יודעת ללכת על עקבים, ואם כבר עקב, אז נמוך. אנחנו אוהבות שנוח לנו.

נעלי כלה

אז הנה – יש לי הפתעה עבורכן – הגובה לא קובע! מה כן? האיכות, טיב הנעל. אמנם אני מעצבת שמלות כלה, אבל אני חובבת נעליים מושבעת וחקרתי את התחום מכל כיוון אפשרי. העובדה שהוכיחה את עצמה פעם אחר פעם היא העובדה שנעל איכותית היא נוחה, וקל ללכת בה גם בעקב של 10 ס”מ!

מה קובע את איכות הנעל?

נעלי כלה מעורסוג העור, מבנה הנעל והאימום שלה, מבנה הפלטפורמה בנעל (פלטפורמה היא הכרחית עם עקב גבוה כדי למתן את השיפוע – פלטפורמה יכולה להיות גלויה או נסתרת), חיתוך החרטום, ולבסוף – כרית האוויר שבסוליה (כן, כן – בנעליים איכותיות יש דבר כזה!) את סוג העור ועוד מאפיינים אפשר למצוא בדרך כלל בתחתית הנעל במדבקה על הסוליה.

אגב, נעלי כלה מאוד דומות לשמלות כלה באופן הזה – תמיכה פנימית, מבנה, גזרה, סוג הבד / העור וחיתוך – הם גם המשפיעים על השמלה אם תהיה מחמיאה ונוחה, בדיוק כמו בנעליים.

הגשמתי חלום, וכבר שנה שאני מייבאת נעלי כלה מעור – איכותיות, מעוצבות ונוחות בגוונים שהם לא רק לבנים, כדי שאפשר יהיה לנעול אותן גם אחרי החתונה. כל מי שלא האמינה לי שנעל עם עקב גבוה יכולה להיות באמת נוחה – פשוט הכרחתי אותה למדוד – התגובות של הכלות שמדדו היו פשוט מדהימות!

לא צריך לוותר על המראה המושלם עם הרגל הארוכה והאלגנטית שמשלים באופן הרמוני כל כך את מראה שמלת הכלה – נעלי כלה יכולות להיות גם יפות וגם נוחות. אז למה לא להיות חושנית ונשית ואולי אפילו להגשים חלום ישן על עקב גבוה שחשבתן שהוא לא אפשרי?

נעלי כלה על עקב

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative