שמלת כלה של רונה

תמונות שמלת כלה מהחתונה של רונה. עיצוב שמלות כלה של הסטודיו תמרה בכפר סבא.

תמונות החתונה של רונה – שמלת כלה ג’וליאנה

המלצת הכלה

אני חייבת להתחיל את חוות הדעת שלי וההמלצה על תמרה המדהימה בכמה מילים על עצמי….

נתחיל בזה שאני הבן אדם הכי לא החלטי בכל מה שקשור לבגדים/אופנה/תכשיטים וכו’ ולכן כשהתחלתי לחפש שמלה לחתונה הכנתי את עצמי שזה הולך להיות תהליך ארוך, מתיש ומייגע. אני אוסיף את זה שאני מגיעה מתחום האירועים ובמשך השלוש שנים האחרונות ראיתי מאות שמלות כלה על בנות שניהלתי להן את האירוע ומעולם לא ראיתי שום דבר שמספיק מצא חן בעיני כדי לבנות בדמיון את שמלת הכלה המושלמת בשבילי.

כדי לא לרוץ מחנות לחנות כמו מפגרת (כי יש אינסוף מעצבי שמלות כלה בארצנו הקטנטונת) החלטתי קודם כל לחפש באינטרנט סגנון ולהיסגר על מה אני מחפשת. עברתי על אלפי תמונות של שמלות כלה וכל פעם שמצאתי שמלה שמצאה חן בעיני גיליתי שזה מהקטלוג של תמרה. על פי תחושת הבטן החלטתי לקבוע תור ולראות מה יש לה להציע לי.

הגעתי לפגישה, פגשתי את תמרה, תוך 5 דקות של שיחה כבר היה בינינו קליק מטורף. הרגשתי שהגעתי למקום הנכון ולידיים הנכונות שיודעות יותר טוב ממני מה טוב בשבילי. מדדתי 5 שמלות של תמרה, כולן היו מהממות. בסגנון קלאסי, פשוט, נקי, רומנטי וסקסי – בדיוק בדיוק מה שחיפשתי! כעבור שעה חזרנו לשמלה הראשונה שמדדתי וסגרתי על המקום את שמלת החלומות שלי. כשהתקשרתי לבעלי מהסטודיו הוא לא האמין שסגרתי שמלת כלה במקום הראשון שהייתי ועוד את השמלה הראשונה שמדדתי בלי שום התלבטויות ובלי שום ספקות. כמה שזה לא מתאים לי 🙂

המשך התהליך היה קצר ומדויק. מספר קטן מאד של מדידות עם תמרה ונטשה, ללא שום בעיות ובאווירה נעימה ונינוחה. שבוע לפני החתונה מדידה אחרונה והשמלה יצאה פשוט מושלמת! בדיוק מה שרציתי וחלמתי עליו. הרגשתי שאני בשמלה שתפורה בדיוק בשבילי.

כמות המחמאות שקיבלתי על השמלה בערב החתונה היה אינסופי. לא היה אחד שלא החמיא והתלהב מהשמלה אז תודה לך תמרה ותודה לך נטשה . עשיתן עבודה מדהימה והקלתם עליי מאד היה תענוג גדול לעבור את התהליך הזה אתכן ממליצה בחום גדול לכולן!


אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

אהבת את השמלות שלנו?

לתיאום פגישה בסטודיו להתאמת שמלה שהיא
פשוט את, מלאי פרטים:



או התקשרי: 050-9333-590

המלצות

המלצות על סטודיו תמרה – עיצוב שמלות כלה בכפר סבא. חוות דעת וסיפורים של הכלות המאושרות אשר בחרו ללבוש לאירוע החתונה שמלת כלה שהיא פרי יצירתה של מעצבת שמלות כלה מופלאה, מנוסה וכישרונית אשר מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכיה ורצונותיה.

עיצוב שמלות כלה

הדרך המופלאה שעוברות שמלות הכלה עד שפוגשות את הכלה המאושרת, התהליך המרגש שהמעצבת והכלה עוברת יחד מרגע בחירת השמלה. בסוף תהליך העיצוב מתקבלת שמלת כלה יפהפייה שמבטאת אותך, תהיה כמו שדמיינת אותה בחלומותיך ויותר.

אודות

בבסטודיו TAMARA הדרך לשמלה עוברת דרכך. לא תציצי אצלנו בשמלות התלויות על הקולב, ותאמרי "מצאתי" אלא תתחילי את התהליך דווקא בפגישה אישית עם תמרה, המעצבת. תמרה מאמינה שהשמלה הנכונה משקפת את האישיות של הכלה, את היופי הפנימי

Open chat

רח' הכרמל 18 כפר סבא 050-9333-590 Ⓒ כל הזכויות שמורות לתמרה - עיצוב שמלות כלה
שמלות כלה - Tamara | המלצות | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
קידום ופרסום בגוגל עיצוב אתרים: סטודיו Feel Creative